Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
Heel veel sterkte. Zit net eerst je positieve bericht te lezen, om vervolgens gelijk daaronder weer het slechte nieuws te lezen.

Het zit Terry en jullie ook niet echt mee. Succes dinsdag.  :-*
Door Lizzy
Gatverdamme Cindy, wat een ellende.... Ik kan me goed voorstellen dat je het nu ook echt niet meer weet... Je schrijft 1 bldz terug "mensen denken waarom wacht je zelf zo lang". Ik geloof niet dat dit in iemands hoofd op komt. We kennen jou, met je honden :-*
Door Cindy de Wolf
Lizzy schreef: Gatverdamme Cindy, wat een ellende.... Ik kan me goed voorstellen dat je het nu ook echt niet meer weet... Je schrijft 1 bldz terug "mensen denken waarom wacht je zelf zo lang". Ik geloof niet dat dit in iemands hoofd op komt. We kennen jou, met je honden :-*
:-* :-* :-* Er speelde ook mee dat ik echt niet alleen wilde gaan in zo'n precaire situatie.
Door Cindy de Wolf
Nee, helaas. Geen zichtbare verbetering wel een kleine zichtbare verslechtering in de vorm van haar gewicht niet kunnen houden als ze op staat van haar kussen. Dit gebeurt zo af en toe.
Door Loti
Wat ontzettend balen. Ik hoop maar dat het dinsdag toch blijkt mee te vallen. Heel veel sterkte allemaal.
Was jij het trouwens afgelopen week in de bieb.....of heb je een dubbelganger?
Door Cindy de Wolf
Loti schreef: Wat ontzettend balen. Ik hoop maar dat het dinsdag toch blijkt mee te vallen. Heel veel sterkte allemaal.
Was jij het trouwens afgelopen week in de bieb.....of heb je een dubbelganger?
Yep, dat was ik. Ik zag dat je aan het dubben was, ik dacht ik spreek je zo nog wel even aan om te vragen hoe het met jouw hondje is maar toen zag ik je nergens meer.

Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat het mee gaat vallen :-\
Door Cindy de Wolf
Er is godzijdank geen enorme schade te zien, het is niet opnieuw gebroken :thumbup: wel is er iets gebeurt waardoor we weken terug gezet zijn in herstel. Vermoedelijk is dit gebeurt toen er nu bijna 3 weken geleden iemand langskwam met haar 2 hondjes. Er is toen hoogstwaarschijnlijk een stukje artrose ingescheurd en/of een spier flink opgerekt. Maarten heeft een klinisch onderzoek uitgevoerd en 2 foto's genomen, 1 normaal, 1 stressfoto. Op beide was geen breuk te zien, wel werking. Er was ook goed te zien dat het lichaam flink bezig is met herstellen, rondom de 2 fracturen was een fikse hoeveelheid botaanwas te zien. Wat op zich heel mooi is voor zo'n oude hond met osteoporose. We mogen haar niet al teveel laten rusten en vooral meenemen naar het bos e.d. Met tijd en geduld moet het alsnog behoorlijk goed herstellen. Echt hoor, er is een enorme loden last van me afgevallen want ik zag het toch echt even heel somber in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door