Moderator: Lizzy
202spots schreef: Joss gaat bij family logeren hoor,maar dat is vrij dicht bij ons,dus ze komt hier ook effies gezellig gedag zeggen 8)Oef! Dat weet ik niet meer, hoe lang ik met het flesje doe... Zal ik dat navragen? Ik ben het Whoofer inderdaad elke dag blijven geven, toen ik verbetering merkte.
Dosering:
Kleine huisdieren: 2x daags 10-20 druppels In de meeste gevallen zal er een onderhoudsdosering van 1 keer daags 10-20 druppels moeten volgen, als er na ongeveer zes weken een duidelijke verbetering zichtbaar geworden is.
Verpakking: Druppelflacon 50 ml
Hoe lang doe je met zo'n flesje sponyvetsum Liz?
Hoeveel druppels zitten er ong.in dan?
Blijf je dat elke dag geven dan?
Lizzy schreef: Oef! Dat weet ik niet meer, hoe lang ik met het flesje doe... Zal ik dat navragen? Ik ben het Whoofer inderdaad elke dag blijven geven, toen ik verbetering merkte.Ik begin wel met 1 flesje Liz...en dan zien we wel verder.Tx
202spots schreef: Ik begin wel met 1 flesje Liz...en dan zien we wel verder.TxNee, dat is wel duidelijk
Vandaag 1 week geleden hebben we de laatse dose KBr gegeven....
Tor loopt als 'n speer, en is vandaag voor 't eerst zonder hulp helemaal uit eigenkracht op de bank gesprongen!!!
Bewijst toch wel dat de KBr niet voor hem geschikt was..
Heeft nog wel heel klein beetje moeite met opstaan (van de Pb. ) maar is nog geen 5% van wat het met de KBr was.
Moet ik zeggen hoe blij we zijn dat we er mee gestopt zijn??
202spots schreef: Joss gaat bij family logeren hoor,maar dat is vrij dicht bij ons,dus ze komt hier ook effies gezellig gedag zeggen 8)Gemiddeld kun je er van uit gaan dat een milliliter vloeistof 20 druppels bevat.
Dosering:
Kleine huisdieren: 2x daags 10-20 druppels In de meeste gevallen zal er een onderhoudsdosering van 1 keer daags 10-20 druppels moeten volgen, als er na ongeveer zes weken een duidelijke verbetering zichtbaar geworden is.
Verpakking: Druppelflacon 50 ml
Hoe lang doe je met zo'n flesje sponyvetsum Liz?
Hoeveel druppels zitten er ong.in dan?
Blijf je dat elke dag geven dan?
Sanyo schreef: Gemiddeld kun je er van uit gaan dat een milliliter vloeistof 20 druppels bevat.Hey Thanks!! 1 flesje kan je dan 25 -50 dagen mee doen....
Dan kun je dus uitrekenen hoe lang je ongeveer met een flesje doet, als je weet hoeveel milliliter een flesje bevat.
202spots schreef: Hey Thanks!! 1 flesje kan je dan 25 -50 dagen mee doen....Getver Dory, dat zijn echt geen leuke berichten....ik hoop dat de medicatie aanslaat
Ik had trouwens TE vroeg gejuigd,Tor had vanmorgen weer 's goeie Grand Mal...I hate those things!!
Gelukkig maar 1 gebleven...nuafwachten wanneer de volgende komt en dan besluiten of we hogere dose PB moeten gaan geven.