Moderator: Lizzy
Hope schreef: Hoi Nienk,dat is leuk te horen, dank je wel!
Wat een leuk en leerzaam topic om te lezen!
Fijn dat het zo goed gaat!
We hopen dat we met Hope ook de goede kant op gaan. Van jou topic hebben we veel geleerd.
pallas schreef: Kan heel goed van de darm clear komen hoor. evne afwachten of het minder wordt en anders de dosering wat terug brengen. Verder gaat alles goed toch?ja ze (mevrouw in de winkel van de holistisch DA) zei ook dat de darmclear er ook voor zorgt dat eventuele afval/toxische stoffen naar buiten worden gewerkt door de darm clear, dus dan zou het een soort darm-ontgiften zijn? en trouwens, hoe die vezels vocht op nemen (ik roer het met wat water door Reus zijn gemalen spiervlees), dat komt wel redelijk over een met zijn poep. ik zal iets minder geven en het even aan kijken. het is ook altijd wel moeilijk doseren met zo'n schepje wat dan afgestreken voor een hond lichter dan 10 kilo is, hoeveel doe je dan voor 6 kilo hè?
Lizzy schreef: Ik denk dat het de DarmClear is.ja ik wil ook echt graag ei blijven geven, precies wat je zegt, het is volgens mij ook echt belangrijk voor ze. maar hij had er nu (tijdelijk) ook wel veel gehad hoor, normaal zou hij er eentje per week krijgen.
En aangezien zijn vachtje zo lekker zacht is geworden en dat waarschijnlijk mede door het ei komt (ei is echt super), zou ik dat lekker blijven geven. Waarom geef je hem DarmClear eigenlijk?