Moderator: Lizzy
henneke schreef: ik zal even reageren op deze vragen Lizzy is weer op pad met Linga , mee Linga heeft de kans niet gehad om iets te eten dat kwaad kan ze heeft aan de lijn gelopen en heeft ook onderweg en in het hotel geen kans gehad om rare dingen te etenniet helemaal mee eens, ik denk dat je niks kan uitsluiten nu. Een hond kan in een fractie van een seconde op een parkeerplaats of langs de (vaak smerige strookjes gras bij pompstations, ik begrijp de mensen soms niet, maar dat terzijde) iets vreten zonder dat je met je moeie kop er erg in hebt. Ook in Duitsland kan ze wel iets opgepikt hebben, het is allemaal boerenland met smalle weggetjes. We laten de honden niet op het land lopen, maar uitsluiten dat ze toch niet een korrel van het een of ander oppikken van zo'n weggetje kan ik niet. Voor nu is Linga weer aan een infuus en morgen weer. Cushing en Addison zijn ondertussen uitgesloten voor zover ik het goed begrepen heb, dus het wordt wel steeds raadselachtiger. Word vervolgt..
Leo schreef: niet helemaal mee eens, ik denk dat je niks kan uitsluiten nu. Een hond kan in een fractie van een seconde op een parkeerplaats of langs de (vaak smerige strookjes gras bij pompstations, ik begrijp de mensen soms niet, maar dat terzijde) iets vreten zonder dat je met je moeie kop er erg in hebt. Ook in Duitsland kan ze wel iets opgepikt hebben, het is allemaal boerenland met smalle weggetjes. We laten de honden niet op het land lopen, maar uitsluiten dat ze toch niet een korrel van het een of ander oppikken van zo'n weggetje kan ik niet. Voor nu is Linga weer aan een infuus en morgen weer. Cushing en Addison zijn ondertussen uitgesloten voor zover ik het goed begrepen heb, dus het wordt wel steeds raadselachtiger. Word vervolgt..Ja we zitten nu echt heel sterk aan een vergiftiging te denken, alles is zo'n beetje uitgesloten nu.