Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lefki&Amy
Ik moet eens heel goed gaan nadenken wat ik hierin wil...

de mogelijkheden zijn:
a) maligne lymfoom te behandelen met medicatie/prednison (om levensduur te verlengen)
b) maligne lymfoom (kwaaier type) te behandelen met chemokuren (waarvan de vraag is; willen we dat??)
c) reactieve lymfeklieren; te behandelen met prednison

Stel dat ik beslis dat ik geen chemo zou willen (en dat weet ik bijna zeker), wat is dan nog het nut van weten of het a) of c) is??
Misschien zouden bij a) naast prednison ook andere medicijnen nodig zijn??
Maar als beiden met prednison te bestrijden zijn, dan zou ik neigen naar; laat die onderzoeken maar zitten!

:-X
Door de Meiden
Dit is balen zeg....wat ik niet begrijp is dat ze vertelde dat de uitslagen binnen waren, dan wisten ze toch ook dat ze mislukt waren?
Laten ze je de hele middag in spanning en hopen op misschien goede berichten terwijl ze dit weten !!
Heel erg vind ik dit !!!!
Door me and my boys
tja als je het zo stelt, dan zou ik ook neigen naar laat maar....
en ja de assistentes mogen echt niks zeggen, heel waardeloos zeker met dit soort dingen..
Door Marlou-Kamiel
tjeee zeg :-X

denk er `even` heel erg goed over na!
en ga nu maar even lekker met hem wandelen, lekker door de sneeuw even proberen te genieten vn elkaar :-*
Door deja
Wat verschrikkelijk vervelend om zo lang te wachten en dan dit te horen  nou wens je sterkte met je beslissing.
Door Lizzy
Oh potverdepotver, wat een ellende zeg, een soort van iets c.q. niets te weten :-\ :'(. Qua je bedenkingen kan ik je in je conclusie tot zover geen ongelijk geven... :-\. Overleg dit anders ook met je DA. Sterkte Karin, heel veel sterkte!
Door DJARA
GDVRR DE GDVRRR DAT IS ECHT BALEN ZEG BAH....
Maar ik snap één ding niet, destijds met GAIA moest ik, na het nemen van een biopt anderhalf uur gaan wandelen en dan terug komen en was de uitslag bekend.
En dat ging ook over maligne lymfoom.....
Als ik jou was zou ik me melden bij de Wagenrenk, zit je denk ik wel dicht bij `de bron`...

Heel veel sterkte lieve Karin en Yuki!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door