Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
We zijn weer thuis, Beau ligt nog een beetje na te soezen en heeft net 2 slokjes water op.

Op zich is het allemaal voorspoedig gegaan. Ik was om half 9 al in Lienden, het verkeer zat mee. Om kwart voor 9 kwam de arts en assistente ons al halen, dus dat ging lekker vlot. Ik ben bij Beau gebleven toen de infuusnaald werd ingebracht. Het was zo'n lieve assistente, en Beau was lekker op zijn gemak, dus dat ging allemaal voorspoedig. Toen ben ik naar Saskia gegaan, heb daar een bakje koffie gedronken en even heerlijk over koetjes en kalfjes (lees: hondjes en hondjes) gekletst, voor ik het wist ging mijn mobiel al met de mededeling dat Beau de tegeninjectie had gekregen en ieder moment wakker kon worden. Dus meteen in de auto gestapt en terug naar de kliniek.

Daar aangekomen kreeg ik te horen dat Beau nog lekker lag te slapen, dus moest ik nog even wachten. Na 10 minuten kwamen de assistentes met een waggelende Beau de wachtkamer in, ik mocht nog even wachten op de dokter. Helaas kon deze arts mij niet meer vertellen dan dat er wat onregelmatigheden zijn aangetroffen; over het hoe en wat kan alleen de radioloog uitspraak doen. Deze gaat de scan morgen of maandag bekijken en mailt het resultaat dan door naar Oisterwijk, waarna de ortopeed weer contact met mij zal opnemen. Voor nu is het dus afwachten...

Bedankt allemaal voor het duimen  :-*, Miranda bedankt voor de positive vibes  :-* en Saskia bedankt voor de koffie en opvang  :-*
Door -Saskia-
Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! Balen dat je nog moet wachten op de uitslag... :-\

Eigenlijk was alles zo snel al weer klaar in Lienden, dat Wodka nog niet eens de kans heeft gekregen op je schoot te gaan zitten... ;D
Dank namens de dames voor de gedroogde vleesjes, jij mocht vaker op visite komen, zeiden ze.

Dikke knuf voor Beau en ik ga knoerthard duimen voor een goede uitslag! :bigarmhug:
Door Charlie Angel
Fijn dat het onderzoek nu in ieder geval goed achter de rug is, nu nog dat wachten op de uitslag.
De duimen zullen hier gewoon door blijven draaien voor een goede uitslag.
Veel succes met wachten meid, wat is dat moeilijk. :-*

Wel heerlijk dat je even lekker bij Saskia een bakje kon doen, even afleiding. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door