Moderator: Lizzy
hannabelgje schreef: Misschien de porties aanvullen met geitenyoghurt ipv groenten?Zuivel (welke vorm dan ook!) Mag echt nooit bij maagklachten! Het stimuleert de aanmaak van maagzuur, dus dan maak je ongedaan wat de medicijnen doen (maagzuur remmen).
sella schreef: Ik weet dat er van alpro in ieder geval amandelmelk is, wie weet ook yoghurt inmiddels.Nee, streng ben ik al lang niet meer. Maar ik merk gewoon dat hij snel klachten krijgt van dingen die hij vroeger wel graag en zonder problemen at, dus tja die geef ik niet meer. De dierenarts wilt dat ik meer groente ga geven, maar dat is geen barf expert! Da blijft maar hameren op nieren die niet meer optimaal werken, sjucht. De waardes liggen nog altijd hetzelfde, ik geloof niet zo in nierfalen bij die waardes. Verhoging stelt echt nauwelijks iets voor en urine is al 2 keer 100% ok bevonden. Hij eet weer 1000% als een rechtgeaarde labrador op dit moment. Gelukkig maar, want helemaal niets willen/kunnen eten is ook geen goed teken. Maar nu zeurt hij gewoon steeds om lekkers. Dat krijgt hij dus ook.
Ik zou ook niet meer zo streng zijn met alles moet hij nog binnen krijgen. Ik werd ook wat makkelijker met mijn zeer oude hond. In die zin dat ik haar niet meer plaagde met dingen die ze niet meer at of erg op boerde ofzo.
Irish schreef: Er is wel yoghurt op basis van kokos (CoYo). Ik ga dit voor mijzelf bestellen... Weet alleen niet of je het ook aan je hond mag geven, maar waarom niet?Ik ga het opzoeken, denk ook dat je dat gewoon mag geven.
Fenixjuh schreef: Wauw!!! Goed zeg!Ik ben de eliminatie inderdaad aan het uitstellen. Geef wel geen rund, kip en vet eten.
Zou je niet nog even wachten met het eliminatie? Als de medicijnen nu afgebouwd worden, kan het ook dat de buikpijn over een weekje helemaal weg is.. Succes in elk geval!