vanaalst schreef: volgens mij geef je toch ook al glucosemide oid....dat dan eventueel ipv groene lipmossel...Ja die krijgt ze ook. Ik heb gisteren minder groenlipmossel gegeven en ze had nergens last van.
Het blijft zoeken met haar...............
Moderator: Lizzy
vanaalst schreef: volgens mij geef je toch ook al glucosemide oid....dat dan eventueel ipv groene lipmossel...Ja die krijgt ze ook. Ik heb gisteren minder groenlipmossel gegeven en ze had nergens last van.
*Nikki* schreef: Ja die krijgt ze ook. Ik heb gisteren minder groenlipmossel gegeven en ze had nergens last van.Dan zal het daar wel van zijn, van de groenlipmossel. Waarom is een raadsel want het beschermt juist de maagwand maar eerlijk gezegd is het met haar moeilijk peil op te trekken, volgens mij?
Het blijft zoeken met haar...............
Lizzy schreef: Dan zal het daar wel van zijn, van de groenlipmossel. Waarom is een raadsel want het beschermt juist de maagwand maar eerlijk gezegd is het met haar moeilijk peil op te trekken, volgens mij?Totaal geen pijl aan haar op te trekken, de muts.
Nadia schreef: Wat een gedoe zeg!!Buiten mag ze niet meer los op de rondes door de bebouwde kom, want als ze los is krijgt ze zekers iets binnen. Dit is voornamelijk elk hoopje kattenpoep die er te vinden is. Bij correctie loopt ze door naar de volgende hoop etc. Dus ze gaat gewoon niet meer los dan.
Ik probeel mee te denken, krijgt ze niet iets binnen buiten het voer om? Iets waar ze aan likt ofzo??
Of laat de voerbak wellicht iets van metaal los"??
Ik vind het zo vervelend voor je![]()
Nadia schreef: Gek..Echt gek allemaal.. Ze zou niet allergisch voor de katten kunnen zijn? ( ik weet niet of een hond een allergie voor katten kan hebben)Ik zou niet weten of dit bestaat.
vanaalst schreef: nou heb ik het misschien al gevraagd en heb je het misschien al laten doen, maar is er al een uitgebreide echo van haar maag gemaakt?Nope. Vond de HD toen niet nodig. Moet zeggen dat op dit moment de maag ook goed gaat. Maar wat een verschil zeg br*k en rauw. ze zuipt als een gek nu en het vreemde is als ze nu drinkt heeft ze gelijk daarna een soort hik/verslik geluid een paar seconde. Lijkt wel of ze te snel of te veel in een keer drinkt.