Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
Ik heb het idee in herhaling te blijven vallen en jullie te vermoeien met mijn berichten, maar zojuist heeft Beau weer op/naast zijn kussen gepoept. Een deel had ik al opgeruimd, pas later zag ik dat hij in een ander deel met zijn billen lag  :'( Vanochtend had hij ook al in de gang gepoept vlak na het opstaan, en na het eerste kleine rondje van vanochtend is hij zijn kussen niet meer afgeweest, hij ligt daar maar te liggen. Normaal gesproken gaan we rond 10 uur weer een klein rondje lopen als ik terug ben met Benthe van de grote ronde, maar vanochtend kwam hij niet eens overeind om ons te begroeten.

De knoop in mijn maag wordt groter en groter... :'( :'( :'(
Door Charlie Angel
Ach meis toch, wat is het vreselijk jouw Beau zo te zien en niet te weten wat je er in godsnaam aan kan doen.
Kan me die knoop zo goed voorstellen. :'(
Lucht je hart hier en onze duimen zullen echt uit volle macht duimen voor jullie.
Een hele dikke knuffel voor Beau en jullie. :-*
Door pallas
*Natasja* schreef: Ik heb het idee in herhaling te blijven vallen en jullie te vermoeien met mijn berichten, maar zojuist heeft Beau weer op/naast zijn kussen gepoept. Een deel had ik al opgeruimd, pas later zag ik dat hij in een ander deel met zijn billen lag  :'( Vanochtend had hij ook al in de gang gepoept vlak na het opstaan, en na het eerste kleine rondje van vanochtend is hij zijn kussen niet meer afgeweest, hij ligt daar maar te liggen. Normaal gesproken gaan we rond 10 uur weer een klein rondje lopen als ik terug ben met Benthe van de grote ronde, maar vanochtend kwam hij niet eens overeind om ons te begroeten.

De knoop in mijn maag wordt groter en groter... :'( :'( :'(

Ach meid toch....kan me het helemaal voorstellen dat je daar van een knoop in je maag hebt.
heel veel sterkte en de blijven voor jullie duimen hoor!!
En je kan het nog wel 100 keer opschrijven voor ons , das juist goed voor je!!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door -Annemarie-
Ach Natasja, wat is dit toch ontzettend moeilijk voor jullie!  :'( :'(

Heel veel sterkte gewenst.  :bigarmhug: Hier wordt met jullie meegeleefd en we duimen keihard voor Beau.  :-*  :bigarmhug:
Door *Natasja*
Inmiddels is Beau gelukkig opgestaan, vlak nadat ik mijn vorige berichtje schreef, kwam hij overeind en heeft hij een klein rondje mee gewandeld. En nu zijn we net terug van de middagwandeling, die is hij ook meegeweest. Weliswaar op het gemakje, maar toch.

Bedankt allemaal, jullie zijn lief  :-*
Door Lefki&Amy
Hé Natasja!!!
Morgen om 9 uur toch hè???
Ik reed vanavond, op de terugweg van mijn werk, langs de praktijk in Lienden en heb daar vast wat positieve energie achter gelaten voor Beau!!
Heel veel sterkte morgen en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen!!!  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door