Moderator: Lizzy
spreeuwtje schreef: okugest??Ja, geef ik inderdaad regelmatig. Misschien moet ik even flinke dosering geven.
geen idee of je dat al geprobeerd heb.. ik lees mee met je, maar weet niet meer of je al veel verteld had over zijn maagproblemen.
sterkte meis..![]()
dien schreef: Mijn mollie heeft vaak last gehad van maagzuur bij haar hielp munt altijd goed. Ik deed het meestal met een tinctuur maar kan ook vers ofgedroogd, sterkte!Dat is natuurlijk erg gemakkelijk om uit te proberen. Dank je.
hannabelgje schreef: Bah zeg. Hier goede ervaring ook met probiotica bij klachten. Geef je hem nog iets van groenten?Ja, hij krijgt al weken een hele goede probiotica. Omdat hij zoveel ab heeft gehad.
Sanyo schreef: Je zou nog kunnen overwegen om te proberen of Ulcogant erbij geven verbetering geeft.Heeft hond van mijn zus idd ook gehad en dan samen met omeprazol. Hielp veel beter dan zitac. Ga dat volgende week voorstellen.
Sanne heeft sinds haar operatie voor haar stembandverlamming last van reflux en reageert heel erg goed op de Ulcogant suspensie.
http://www.uu.nl/faculty/veterinarymedi ... 003699.pdf
Sterkte met je ventje, zo moeilijk als je niet weet wat er precies loos is...
hannabelgje schreef: Ik zou nu geen groenten voeren als hij niet lekker is. Dat verteert toch wat moeizamer dan barf.Hij heeft inderdaad tussen die operaties in geen groenten gehad om die reden. Nu pureer ik dus op dit moment ook nog eens die gekookte groentes (maar dat maakt misschien geen bal uit