ik ben gebeld door de da, het gewone wormen onderzoek was negatief.
ze hebben geen wormen.
dan het giardia onderzoek,
de da was geshockeerd de uitslag is positief, ze hebben bijna nog nooit een hond met giardia gehad.
maar in de ontlasting van 2 pups(hadden maar van 2 pups omdat t vers moest en de 3de dus niet wilde poepen

)allebei gardia geconstateerd.
op aanraden van hier heb ik om panacur gevraagt, dat had de da dus niet genoeg op voorraad, want onze pups wegen natuurlijk al heel veel.
aangezien de pups het hebben, denk de da dat zowel essie als minx het ook hebben.
dus dat zijn 5 honden, ze hebben t besteld en hopen uiterlijk donderdagochtend alles binnen te hebben.
dan moeten we een kuur van 3 dagen doen.
is dat standaard?
ik heb gelijk probiotica pro-sulubre besteld bij de da, had gelezen dat dat een goede probiotica was.
kan ik dat gelijk met de kuur geven of beter erna.
ik ben blij dat we nu weten wat ze hebben, maar weet niet of het schadelijke gevolgen voor de honden kan hebben en ben er wel bang voor.
zal het na die 3 dagen echt over zijn?
kan ik nog andere dingen geven die goed werken?
en kun je het voorkomen voor een vogende keer?
en hoe zouden ze er aan gekomen zijn, kan t al dat essie het al had voor de bevalling?
in ieder geval bedankt voor alle hulp, de da gaf toe dat ie hier echt niet aan had gedacht, meestal is het een bacterie oid,
dus door jullie hulp ben ik er nu achter en kunnen we de pups eindelijk echt behandelen