Voor de mensen die ervaren zijn met het zelf samenstellen van Bach remedies, willen jullie even naar dit topic kijken waar ik advies voor Sofi vraag:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 287.0.html
Moderator: Lizzy
hannabelgje schreef: Heel veel sterkte vandaag. Wij hebben ook ooit een hond moeten laten gaan om die reden en ook dat ging razendvlug. Zoë heeft na afloop afscheid genomen van Frank, ze heeft best een aantal keer aan hem gesnuffeld. Ze heeft wel enorm veel stress gehad de afgelopen weken, nu begint ze weer een beetje de oude Zoë te worden, wel is ze nog een stuk onzekerder zonder Frank. Ik zou inderdaad wel met Sofi iets ondersteunends geven.Heb jij nog tips voor ons hoe jij dat met Zoe hebt aangepakt?
Nijl schreef:Vorig jaar is mijn moeder overleden, was voor een vrouw van haar leeftijd hartstikke gezond en vitaal, 84 jaar en geheel zelfstandig wonend en binnen 7 weken doodziek en overleden.![]()
![]()
Arme Borke. Het moet voor hem heel raar zijn dat zijn lijf het in zo'n korte tijd opgeeft. Wat knap en lief van jullie dat jullie hem los willen laten om hem verder lijden te besparen.