Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Vandaag weer met Enya voor controle naar de kliniek in Sneek geweest. Paul Groenestein, de dierenarts, was zeer te spreken over het resultaat en vol lof over de weerstand en de conditie van Enya. Het gaat nu zo goed, dat dit de laatste controle was, we hoeven niet meer terug. Wel kijken we over een half jaar met een foto nog even naar het bot.
Ennepen mag dus weer alles doen.
Antonia schreef: DCP Spray is een poederspray die de wond droog maakt, desinfecteert en de spanning van de huid vermindert. De spray bevat zinkoxide, calciumstearaat, oregano olie, kamille olie, arnica olie, tea tree olie en goudsbloem olie en door die samenstelling verlicht de spray de jeuk en de neiging tot krabben of likken aan de wond.
De samenstelling en de verpakkingsvorm is wat anders, maar ik denk dat je de werking een beetje kunt vergelijken met Dutimon poeder.
Zou het ook goed werken bij hotspots ?? Heb je daar een idee over ??  Of bijt het erg?
Nynke F schreef: Zou het ook goed werken bij hotspots ?? Heb je daar een idee over ??  Of bijt het erg?
Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik wil het wel voor je vragen aan de dierenarts waar ik het van heb gekregen.
Antonia schreef: Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik wil het wel voor je vragen aan de dierenarts waar ik het van heb gekregen.
Ik heb het bedrijf AST vandaag gebeld, ik was zo nieuwsgierig !!  Morgenochtend kan ik terugbellen, dan heeft degene die het navraagt bij het lab, het antwoord  :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door