Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Nikki*
Luna zit nu 9 dagen op DLG. De laatste 4/5 dagen krabt ze zich erg veel/regelmatig. Gelijk dacht ik dat ze niet tegen de DLG kan.

Goed oplettend de laatste dagen op de andere huisdieren of die zich ook meer krabde en aan de gang gegaan met een vlooienkam, heb ik toch maar een vlooienmiddel besteld. Ik kwam geen vlooien tegen bij Luna en 1 bij een kat. Toch viel het ons allemaal op dat meerder huisdieren zich meer krabde.
Ik ga het straks aan alle dieren geven. Het risico dat Luna wel ergens een vlooi heeft lopen en dus mogelijk weer hotspots krijgt vind ik te groot. Blijft ze hierna nog krabben gaat ze weer terug op de RC sensitive.

Tevens heb ik de laatste paar dagen een vreselijke knoop in mijn maag en koppijn naar aanleiding van het topic van Do over Tika.
Ik weet het even niet.............
Door *Nikki*
vanaalst schreef: heb je haar 'bespoten' met dat spul door haar vacht te wrijven of met een pipetje..
heb je haar maag weleens helemaal na laten kijken?
Met een pipetje. Dat was zondag.

Ze heeft nooit een endoscopie of zoiets gehad. Vandaag precies een maand geleden zijn we voor het laatst geweest bij de HD en toen was haar maag rustiger aan het worden.
Weetje, terug kijkend en denkend ging alles voor 2 maanden goed. Alles dus wat we haar te eten gaven. Barf, Bibi, gekookt etc. Nu zit ze morgen 2 maanden op de br*k  :-\
Door me and my boys
zou er toch maar eens aan gaan denken om de maag wel eens van binnen te laten bekijken...om te zien of hopelijk erachter te komen wat er nou daadwerkelijk aan de hand is..
spuugt ze ook, gal of wit schuimend spul?
Door *Nikki*
vanaalst schreef: zou er toch maar eens aan gaan denken om de maag wel eens van binnen te laten bekijken...om te zien of hopelijk erachter te komen wat er nou daadwerkelijk aan de hand is..
spuugt ze ook, gal of wit schuimend spul?
Nope. Ze kwijlt en slikt erg veel
Door *Nikki*
Vandaag is ze aan de betere hand.

Ik zat te denken dat het mogelijk door de groenlipmossel capsules zou kunnen komen. Wat ik kan terug koppelen is het slikken/smakken/kuchen ongeveer tegelijk begonnen met het starten van de groenlipmossel. Hiervoor kreeg ze visolie capsules.

Ik heb de groenlipmossel capsules 500mg van de Tuinen.
Door Ellen44
Onze hond kreeg ook Zitac van de dierenarts...deze hielp niet

Toen kregen we van de internist te horen dat we famotidine moesten geven(te koop bij de drogist en kost 5 euro) deze werkte prima!
Door *Nikki*
vanaalst schreef: berichtje verwijderd..

misschien id effies stoppen en zien hoe het dan gaat..
Ben nu toch wel nieuwsgierig wat er in je verwijderde bericht stond  :biggrin2: :biggrin2:
Ellen44 schreef: Onze hond kreeg ook Zitac van de dierenarts...deze hielp niet

Toen kregen we van de internist te horen dat we famotidine moesten geven(te koop bij de drogist en kost 5 euro) deze werkte prima!
Ze krijgt zo nodig Okugest en Gastronol van A Vogel. Volgens de HD versterken deze elkaar bij samen gegeven.

Maar is zekers iets om te onthouden de Famotidine.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door