Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1458567
OK, nou, als ik het goed begrijp zou het dus ook een smerige bloederige vieze ontsteking geweest kUnnen zijn en mag je een kwaadaardig ding niet uitsluiten? In dat geval denk ik dat het een goed idee is om in ieder geval nu even niks te doen en even af te wachten wat er gebeurd. Hij voelt zich nu lekker, hij geniet van het weer, heeft geen pijn en mocht er toch een bult overblijven waar hij mank door gaat lopen, zou je eventueel altijd nog een stuk weefsel weg kunnen laten halen, toch?
#1458750
Lizzy schreef: OK, nou, als ik het goed begrijp zou het dus ook een smerige bloederige vieze ontsteking geweest kUnnen zijn en mag je een kwaadaardig ding niet uitsluiten? In dat geval denk ik dat het een goed idee is om in ieder geval nu even niks te doen en even af te wachten wat er gebeurd. Hij voelt zich nu lekker, hij geniet van het weer, heeft geen pijn en mocht er toch een bult overblijven waar hij mank door gaat lopen, zou je eventueel altijd nog een stuk weefsel weg kunnen laten halen, toch?
Yep ;)
#1460152
Rovanna schreef: Een wonder is geschied! Ik voel geen enkele bult meer op Annak zijn poot en begin nu toch wel ernstig te twijfelen aan de diagnose die gesteld is n.a.v. het biopt. Hoe kan dat nou?
Het is natuurlijk heel raar dit en als het een foute beoordeling van de biopt is heel ernstig, want voor hetzelfde geldt had je de handdoek al in de ring gegooid. Bij één van mijn puppen werd ook een biopt als kwaadaardig gekenmerkt. Zware operatie volgde, groot stuk kaak weg + gehemelte en ze sturen de hele tumor op en toen was die ineens goedaardig. Loopt dat beestje voor jan doedel met een mega gat in der bekkie. :-\
Hopenlijk blijft het goed gaan met Annak :-*
#1460153
Nouja, dat is vaag??
Ik duim dat het een foute diagnose betrof, want -hoe moeilijk ook zo heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en vrees- lijkt het vooruitzicht van langer Annak bij je hebben prettiger?!

Hopelijk heb je snel duidelijkheid!  :-*
#1460201
Rovanna schreef: Een wonder is geschied! Ik voel geen enkele bult meer op Annak zijn poot en begin nu toch wel ernstig te twijfelen aan de diagnose die gesteld is n.a.v. het biopt. Hoe kan dat nou?
Ik hoop het zo ! Zou het dan gewoon een ontsteking zijn geweest? Een hele vreemde diagnose dan maar goed....als dit waar zou zijn :D
#1460383
jeetje monique, ik lees het nu pas, moet gewoon vaker hier lezen, wat een gruwelijke schrik, en gelukkig lijkt het nu een stuk beter of zelfs weg maar ik kan mij voorstellen dat jij met ingehouden adem wacht of het wel goed blijft gaan, maar wel erg gaaf dat hij nog zo jong reageert op de sneeuw, wat een schat, jij weet het, hij is een van mijn favoriete honden, kan er niets aan doen, hij heeft gewoon wat  :-* :-* Sterkte ermee, mijn gevoel zegt het was een vieze ontsteking en de ab kuur heeft zijn werk goed gedaan ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door