Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door alies2
tieneke, wat rot dat kobus meer insuline nodig heeft en lekker dat hij zo geniet van zijn eten.
Door tieneke
alies2 schreef: tieneke, wat rot dat kobus meer insuline nodig heeft en lekker dat hij zo geniet van zijn eten.
Het lijkt erop dat hoe ouder hij wordt ,hoe meer insuline hij nodig heeft.
Ik ben bang dat hij naar zijn oude verbruik van 1,8 gaat,kun je nagaan,toen ik Kobus op versvlees zette kelderde zijn insulineverbruik van 1,8 naar 0,8!!!!!
Nu zijn wij een dik jaar verder en gaat ie pijlsnel omhoog.
Tannetjeeeeeee!!!help!!! :-\ :-\
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 08 mar 2004, 22:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
He gatverdamme Tieneke.... wat onwijs lullig. En hij is niks anders gaan eten? Of was je er nou Rodi bij gaan geven? Kan het daar niet van zijn? (ik zeg ook maar wat!).
Groetjes, Lizzy
Door Truus
He bah..wat lees ik nou Tieneke, tseetje meid het is toch wat voor dat nollebakmonster van jou.
Gelukkig gaat het eten wel goed en heeft hij het nog steeds naat z'n zin he.
Dus je wilt Tannetje.......TANNETJEEEEEEEEEEEE ;)
Door tieneke
Lizzy schreef: He gatverdamme Tieneke.... wat onwijs lullig. En hij is niks anders gaan eten? Of was je er nou Rodi bij gaan geven? Kan het daar niet van zijn? (ik zeg ook maar wat!).
Groetjes, Lizzy
Nee Lizzy ik ben heel snel op de Carnibest overgestapt,omdat daar toch veel minder graan inzit.
Volgens Corine is het percentage gepofte rijst echt te verwaarlozen wat in de light zit.
De nieuwe voorrraad Cb is zelfs zonder rijst!
Hier kan het volgens mij gewoon niet aan liggen.
Verder vreet hij echt als een vleesetende olifant,ziek is hij dus niet.
Tussendoortjes, echt met mate in de vorm van of een pensstaafje of kippennek.(echt niets anders)
Alles maar dan ook alles gaat op de minuut met medicijnen,eten en spuiten :-\
Volgens mij is het de ouderdom wat nu echt toeslaat :-\
Wat blijft suikerziekte toch een vreselijke moeilijke en vervelende ziekte om onder controle te krijgen :(
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 08 mar 2004, 23:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
tieneke schreef:
Nee Lizzy ik ben heel snel op de Carnibest overgestapt,omdat daar toch veel minder graan inzit.
Volgens Corine is het percentage gepofte rijst echt te verwaarlozen wat in de light zit.
De nieuwe voorrraad Cb is zelfs zonder rijst!
Hier kan het volgens mij gewoon niet aan liggen.
Verder vreet hij echt als een vleesetende olifant,ziek is hij dus niet.
Tussendoortjes, echt met mate in de vorm van of een pensstaafje of kippennek.(echt niets anders)
Alles maar dan ook alles gaat op de minuut met medicijnen,eten en spuiten :-\
Volgens mij is het de ouderdom wat nu echt toeslaat :-\
Wat blijft suikerziekte toch een vreselijke moeilijke en vervelende ziekte om onder controle te krijgen :(

Ja Tieneke je kan wel eens gelijk hebben maar zolang het nog gaat en het leventje voor Kobus nog goed te leven is, lekker laten gaan.
Ik heb wel veel bewondering voor jouw inzet en verzorging hoor!
Het is daarom dat Kobus het nog steeds naar z'n zin heeft ;)
Laatst gewijzigd door Truus op ma 08 mar 2004, 23:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Oh OK Tieneke, ik was duidelijk niet meer up-to-date! Mmm, balen zeg... ik hoop dat Tannetje nog een goed idee heeft!
Door tieneke
Al loopt hij steeds moeilijker en slaapt hij veel,zolang hij bedelt en met smaak zelf zijn pan leegeet mag hij nog bij ons blijven.
Momenteel moet ik alle zeilen bijzetten,ik heb het de afgelopen week echt razenddruk met mijn winkel gehad.
Op woensdagavond mijn inkoop,donderdag een paar uurtjes op de markt in het dorp,de vrijdag en zaterdag mijn winkel weer open.
Hier komt mijn winkel op orde houden,inkoop, huishouden,paarden en hond nog bij.
De dagen dat ik dicht ben staan er ook soms onverwachts klanten voor de deur.
Het was zelfs zo erg dat er zaterdag ver voor openingstijd ook weer eens onverwacht klanten het hof opliepen terwijl ik net het nollebakmonster zijn eten gaf!!
Hier moet niemand bij storen anders eet hij niet meer verder en zit ik met de gebakken peren.
Kobus was net aan zijn laatste happen bezig toen ik ze het pad op hoorde lopen.
Shit dacht ik,en liep snel naar buiten.
Heb gezegd dat ze moesten wachten omdat ik mijn hond moest spuiten.
Mijn man was net even bezig in de nieuwe uitbouw van mijn winkel,zal je net zien.
Na zeker 10 minuten waren ze de eerste,de laatste dagen is nu mijn hek op slot.
Ze bellen maar eerst of wachten maar,wat er ook gebeurt mijn hond is en blijft nog steeds het belangrijkste :-*
Door tieneke
Lizzy schreef: Oh OK Tieneke, ik was duidelijk niet meer up-to-date! Mmm, balen zeg... ik hoop dat Tannetje nog een goed idee heeft!
Ik hoop het ook ;)
Tannetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Laatst gewijzigd door tieneke op ma 08 mar 2004, 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Hmmz dat is wat minder nieuws Tieneke... Jammer dat je de insuline weer hebt moeten verhogen... Gelukkig is kobus wel vrolijk en eet hij wel goed.. Knuffels voor die lekkere schat van je !!
Door SHIVA
Jeetje tieneke
het valt ook niet mee
en je heb gelijk wat het hek betreft
als je niet uitkijkt komen de klanten wanneer het hun uitkomt
het is zo gemakkelijk een winkel aan huis
veel sterkte met Kobus en een flinke lebber
gr shiva
Door alies2
Knuffels voor Kobus en sterkte voor jou, als jij ook een knuffel wilt is er ook een voor jou hoor Tieneke!
Door tieneke
Bedankt voor alle knuffels en lebbers ;)
Vandaag was Kobus heel de dag down!
Hij was alleen alert als er eten in de buurt was.
Met plassen kwam hij met veel moeite van zijn deken af en liep ook heel stram en stijf.
Ik ben echt bang dat ik eerdaags afscheid van hem moet nemen,hoe hij vandaag was is niet goed in ieder geval.
Hij is ver maar dan ook heel ver op! :(
Door Truus
Ach Tieneke :o het gaat dus echt niet goed met kobus :'(

Eens komt de dag dat het echt niet meer gaat en dat voel jij het beste meid.
Wat een gesukkel he bah :(
Is het niet meer leefbaar voor jou Nollebakmonster dan wens ik je heel veel sterkte :-*
Hou ons op de hoogte wil je?
Door geer
He bah Tieneke...'t is ontzettend naar om je eigen monster zo te zien, weet ik uit ervaring :'(
Ik sluit me helemaal aan bij Truus...jij bent zijn baas, jij kent hem, jij weet wanneer hij meer nodig heeft, maar ook wanneer het genoeg is...
Ik hoop echt ontzettend dat hij weer opknapt zoals al vaker is gebeurd.... ik denk aan je!!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door