Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
Heel veel sterkte Cindy, is toch nog een hele spannende tijd. Ik ga voor jullie duimen dat alles goed is en Terry snel geneest.
Door *Axel*
Amai zeg  :o Jullie maken wat mee  :(

En al die stress nog tot jullie de uitslag hebben...

Ik duim mee voor een goede afloop hoor  :-*
Door roefus
Zo hee, heb even hier niet gekeken.
Wat een ellende hebben jullie weer gehad  :'(
Ik hoop verschrikkelijk dat het nu allemaal goed komt met Terry  :-*
Door Sanyo
Hopelijk blijft het nu goed gaan, en komt er uit de biopten niets bijzonders.
Jeetje, meis, wat krijgen jullie het voor je kiezen!

Beterschap en knuffels! :-* :bigarmhug:
Door Cindy de Wolf
Het gaat naar omstandigheden redelijk. Echter nu maak ik mij weer licht zorgen. Normaal slaapt ze altijd in de slaapkamer maar afgelopen nacht bleef ze in de woonkamer en was zelfs met een koekje niet mee te krijgen. Dat vind ik raar want de afgelopen nachten deed ze zoals altijd. Ik hoop dat dit niets te betekenen heeft. Als het goed is krijg ik vandaag ook de uitslag van de biopten. Mijn maag draait nu al alle kanten op. Dit zou overigens, als het hersteld, zo'n 4 maanden gaan duren.
Door Cindy de Wolf
De kliniek belde net met 100% goed nieuws!!! Er is helemaal niets van kanker of iets anders wat wijst op doffe ellende aangetroffen!!! Het ziet er dan ook vooralsnog naar uit dat we de juiste beslissing genomen hebben. Nu maar hopen dat Terry idd sterk genoeg is om ook hiervan weer te herstellen.

Ik lijk wel 10kg lichter kan ik jullie vertellen.
Door 202Spots
Cindy de Wolf schreef: De kliniek belde net met 100% goed nieuws!!! Er is helemaal niets van kanker of iets anders wat wijst op doffe ellende aangetroffen!!! Het ziet er dan ook vooralsnog naar uit dat we de juiste beslissing genomen hebben. Nu maar hopen dat Terry idd sterk genoeg is om ook hiervan weer te herstellen.
Ik lijk wel 10kg lichter kan ik jullie vertellen.
AfbeeldingAfbeelding
DAT is GOED nieuws joh!!! Heerlijk hoor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door