- ma 31 jul 2006, 11:49
Even een reactie op het liever niet ontvangen van veel bezoek in de laatste periode. Allereerst als er puppykopers zijn, die iedere week op visite willen komen om op die manier een goede band met hun pupje te krijgen, is dat uitstekend, maar niet bij mij. Er zijn fokkers genoeg waar ze dan misschien wel naar toe kunnen gaan.
Dat geeft helemaal niets.
We puilden bijna ons huis uit met de kinderen een weekend op visite en hun kind en hun hond. Aub. in zulke
weekenden geen pupbezoek. Mijn dochters weten door de jaren heen wel, wanneer er pupbezoek is te verwachten, vandaar dat ze dan zeker niet een weekend komen.
De pupjes komen voldoende buiten om van alles te zien, is mijn menig, je kunt gerust een andere hebben.
Bij ieder is het anders, ik heb nooit een dweil met ontsmettignsmiddel liggen en hier is ook geen klamboe nodig, want ik heb horren en kan alles makkelijk schoon houden.
Ik vind, dat ik de pupjes hier een nette puptijd geef. Heb tot nu toe geen klachten ontvangen over schuwe, bange bibberkonten, dus ik ga ermaar vanuit, dat het zo wel kan.
Het is het nog steeds zo, dat pupkopers keus hebben waar ze graag een pupje vandaan hebben, hoewel het veel mensen helemaal niets kan schelen, als ze er maar één hebben.
Gelukkig is het nog steeds 'vrijheid blijheid'zowel voor fokker als koper.
Houden zo.
Hanny