Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Geer morgen naar de drogist en een snot zuiger voor baby's halen, das een heel goed idee wat jose daar zegt,dat we daar niet eerder aan hebben gedacht.
Ik heb voor Gail zo'n ding gehad dat is een plastic kegel met een rubbere bal erop die bal knijp je in,dan stop je de punt van de kegel in of tegen een neusgat,laat de bal los en hij slurpt zo de snot in de kegel.
Door Mister T
Geer,als Saar het nu erg moeilijk heeft en je niet tot morgen kan/wil wachten,kun je ook heel voorzichtig dit zelf doen met behulp van een rietje :-\ wel niet zo smakelijk maar tis maar een idee..... :-[ en ik heb wel vicks/luuf ed in huis,je mag het zo ophalen als je wil hoor!!!!!!!Tis dat Theo nét wegrijdt voor een basketballwedstrijd met Bart in Zaandam en ik nu ff niet mobiel ben op de fiets anders had ik het je wel gebracht :'(
Kop op wijfie!!!!!!!!!! :-* :-*
Door Mister T
ik kan eventueel denk ik ook nog wel ff aan een slurpertje komen,heb hier nog wel het 1 en ander aan vriendinnen met klein spul????????
Door margreet
Oh Geer en Guus ik wilde dat ik iets voor jullie kon doen,maar helaas ik kan niet anders als jullie sterkte wensen en met jullie te hopen dat de uitkomst gunstig is :-\ :-\ :-\ :'(
Door geer
margreet schreef: Oh Geer en Guus ik wilde dat ik iets voor jullie kon doen,maar helaas ik kan niet anders als jullie sterkte wensen en met jullie te hopen dat de uitkomst gunstig is :-\ :-\ :-\ :'(
Nou?? Da's toch al heel wat?! :-* :-* :-* Misschien dat Nick even wat liefde over kan stralen...doet 'r vast goed!!! ;) :D
Door margreet
geer schreef:
Nou?? Da's toch al heel wat?! :-* :-* :-* Misschien dat Nick even wat liefde over kan stralen...doet 'r vast goed!!! ;) :D

Nick zendt al zijn liefde nu over naar ZIJN Saar,hij hoopt dat ze op een volgende wandeling weer aanwezig kan zijn,zodat hij haar weer een koekje kan brengen.
Waf waf en woeferde woef woef,.......heeft ze het verstaan :-* :-* :-* :-* :-*
Door geer
Woef waf waf woef snotterdesnot terug van Saar ;) Ze zegt dat ze van harte hoopt dat ze hem over een tijdje weer in z'n neus kan bijten als hij haar weer eens op d'r intieme delen wil zoenen ;D
Door chooky
Ik ga NU een kaarsje branden voor Saar en heel erg sterk denken aan een gelukkige, vrolijke en gezonde Saar.
Ik hoop samen met iedereen dat Saar nog heel lang bij jullie mag blijven!!!
Deze zijn voor jullie:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door margreet
geer schreef: Woef waf waf woef snotterdesnot terug van Saar ;) Ze zegt dat ze van harte hoopt dat ze hem over een tijdje weer in z'n neus kan bijten als hij haar weer eens op d'r intieme delen wil zoenen ;D

GRRR GRRR whoooo woooowwwwwww,hij zegt dat lijkt me lekker. :-* :D
Door geer
En of hij dan ook weer als een soort kleedje in de plas wil gaan liggen, zodat ze daar zelf niet doorheen hoeft... ;)
Door margreet
geer schreef: En of hij dan ook weer als een soort kleedje in de plas wil gaan liggen, zodat ze daar zelf niet doorheen hoeft... ;)
Zoals het een echte HEER betaamt zal hij daar geen problemen mee hebben ;D ;D ;D
liklebberdelebber enz van Nick
Door geer
En heel misschien wil hij dan ook wel een keertje komen eten in ons pas geopende restaurant "Chez Saartje"...
Twee leuke koks ;) staan fulltime in dienst om de lekkerste hondengerechten te maken... Wat dacht je van

-Rodiflip: Overheerlijke gepureerde Rodi (pens en schapenvet), overgoten met volle boeren-vla en verdund met Roosvice multivit :-[
-Gepureerde roerbakmousse van tagliatelle, wilde gekookte spinazie, verse zeevruchten overgoten met gesmolten kaas en aangemaakt met creme fraiche :-[
-Omelet du Geraldine, geklutst ei met karnemelk en geprakte banaan...
-Kaasplateau, palet van verschillende, geprakte kazen, overgoten met handgedraaide boeren-yoghurt :-[

Hij kan z'n kunstgebit thuislaten ;)
Door Truus
geer schreef: En heel misschien wil hij dan ook wel een keertje komen eten in ons pas geopende restaurant "Chez Saartje"...
Twee leuke koks ;) staan fulltime in dienst om de lekkerste hondengerechten te maken... Wat dacht je van

-Rodiflip: Overheerlijke gepureerde Rodi (pens en schapenvet), overgoten met volle boeren-vla en verdund met Roosvice multivit :-[
-Gepureerde roerbakmousse van tagliatelle, wilde gekookte spinazie, verse zeevruchten overgoten met gesmolten kaas en aangemaakt met creme fraiche :-[
-Omelet du Geraldine, geklutst ei met karnemelk en geprakte banaan...
-Kaasplateau, palet van verschillende, geprakte kazen, overgoten met handgedraaide boeren-yoghurt :-[

Hij kan z'n kunstgebit thuislaten ;)
:P :P :P Mag ik ook komen met mijn twee vreetwolven ;D
Door SHIVA
Kan ik ook vast reserveren voor drie honden
dit is spekkie naar hun bekkie
gr shiva
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door