Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

[quote="Kaio"]
jij geeft al puur pollen? (omdat het vooral in de lente is)

Jee wat heeft hij al veel meegemaakt in zijn leventje... Gelukkig hoeft dat niet meer, nou hopelijk ook nog zijn pootjes onder controle.
[/quote]
Nee, want ik had begrepen dat de samenstelling is veranderd en dat het met deze nieuwe samenstelling weinig effectief is. Vanwege de nieuwe regelgeving rondom homeopathie.
[quote="Laura2004"]
Nee, want ik had begrepen dat de samenstelling is veranderd en dat het met deze nieuwe samenstelling weinig effectief is. Vanwege de nieuwe regelgeving rondom homeopathie.
[/quote]
dat was toch van puur mijten?
[quote="Laura2004"]
[/quote]

Puur Pollen is nog steeds prima hoor. Daar zitten verdunningen van allerlei soorten pollen in. Helaas, dat wel, zijn de mijten eruit gehaald..... Maar dan nog, voor honden zonder mijten allergie is het nog steeds goed spul.
[quote="Lizzy"]
Puur Pollen is nog steeds prima hoor. Daar zitten verdunningen van allerlei soorten pollen in. Helaas, dat wel, zijn de mijten eruit gehaald..... Maar dan nog, voor honden zonder mijten allergie is het nog steeds goed spul.
[/quote]
Hmm dan heb ik dat verkeerd begrepen.  Dat zal ik dan ook gaan proberen.  Alleen een volgend salaris. 

Prednison spuit zit er weer in en we hebben wat spuiten mee gekregen om thuis zelf te prikken.

Zijn bloedwaarden zijn  perfect trouwens,  ook de schildklierwaarden.  Alleen de proteïne was wat hoog. Ook geen leishmania. Volgens mij waren de rode bloedlichaampjes wat laag, maar niks schokkends.
[quote="Lizzy"]
Puur Jeuk, dat kan echt de prullenbak in :-\
[/quote]
Dan was ik daar misschien mee in de war.

Maar zou puur pollen niet meer op de Nederlandse pollen gericht zijn? Of maakt dat niets uit. Hier heb je nauwelijks van dat soort middelen.
[quote="Laura2004"]
Dan was ik daar misschien mee in de war.

Maar zou puur pollen niet meer op de Nederlandse pollen gericht zijn? Of maakt dat niets uit. Hier heb je nauwelijks van dat soort middelen.
[/quote]

Dit zit er in:

acacia, berk, beuk, bijvoet, doddegras, eik, Engels raaigras, es, ganzenvoet, gerst, guldenroede, haver, hazelaar, hop, iep, linde, maïs, madeliefje, olijfboom, paardenbloem, populier, rogge, tarwe, vlier, wilg, zachte haver en zwenkgras.
[quote="Lizzy"]
Dit zit er in:

acacia, berk, beuk, bijvoet, doddegras, eik, Engels raaigras, es, ganzenvoet, gerst, guldenroede, haver, hazelaar, hop, iep, linde, maïs, madeliefje, olijfboom, paardenbloem, populier, rogge, tarwe, vlier, wilg, zachte haver en zwenkgras.
[/quote]
Klinkt alsof het zou kunnen helpen...  :-\ :duimen: :duimen: :duimen:
Ik ga het toch nu al bestellen denk ik, want een maand wachten vind ik te lang. En het komt nu juist goed uit aangezien mijn moeder naar Nederland vertrekt dit weekend en ik het bij mijn broer kan laten bezorgen, zodat zij het mee naar Spanje kan nemen. Weet iemand een webwinkel waar ze het verkopen en snel bezorgen?  De volgende dag het liefst.
Door sella
Moet je even googelen, er zijn regelmatig bedrijven zoals koopjesdrogist,accense die de puur en phytonics dingen in de aanbieidng heeft.
De dierenapotheker heeft het ook en verzend ook heel goed. met aledrie wel goede ervaringen.
[quote="Laura2004"]
Ik ga het toch nu al bestellen denk ik, want een maand wachten vind ik te lang. En het komt nu juist goed uit aangezien mijn moeder naar Nederland vertrekt dit weekend en ik het bij mijn broer kan laten bezorgen, zodat zij het mee naar Spanje kan nemen. Weet iemand een webwinkel waar ze het verkopen en snel bezorgen?  De volgende dag het liefst.
[/quote]

Als ze het op voorraad hebben is de gemiddelde shop wel zo snel dat ze het zo in huis kunnen hebben. Maar ik kan vandaag wel voor je bij ons in de dierenspeciaalzaak kijken of ze het op voorraad hebben en vandaag nog naar je toesturen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door