Moderator: Lizzy
Aquillo schreef: Ik heb niet alles gelezen in je lange topic, maar ik geloof dat hij erg ziek is en het toch nog steeds redt. Geweldig zo als hij er uit ziet. Fijn dat hij toch nog kan genieten en daar geniet jij ook geweldig van. Is alle moeite toch niet voor niets.Yuki heeft/had (?) lymfeklierkanker. Zonder behandeling leven ze daarmee nog hooguit 2 maanden. We zijn in februari dus het chemokurentraject ingegaan. met tot nu toe goed gevolg (en weinig bijwerkingen, ellende etc!). De kuren zijn inmiddels gestopt (hij is een half jaar behandeld, zo ongeveer om de 3 weken) en nu is het dus afwachten hoe het verder zal gaan, vandaar de regelmatige controles. De tumor is in remissie gegaan en de bedoeling is dat ie dat lang zal blijven, liefst langer dan dat Yuki leeft!!
yuki12 schreef: We zijn overigens geinterviewd door Monique Bladder. Zij schrijft een boek over honden&kanker. Fijn dat dat er eindelijk komt!!!Dat boek is toch al klaar?
Scheelt een hoop zoekwerk, denk ik....voor mensen die er ooit nog eens mee te maken krijgen (hoop dat dat niemand is natuurlijk...maar helaas is dat niet reeël).
Yuk's verhaal (en foto) komt dus in dat boek. Zo hopen wij dat Yuk's verhaal toch ook iets positiefs kan bijdragen![]()
Lizzy schreef: Dat boek is toch al klaar?Nee, het boek is nog in wording
http://www.kankerbijhonden.nl/