Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wat een geweldig nieuws zeg  :groupwave2:
Ik heb met tranen in mijn ogen de foto's en het filmpje bekeken, wat laat hij zich fantastisch
behandelen en wat en vertrouwen straalt daar uit Yuki  :-* :-*
Ik had nooit durven hopen dat het allemaal zo goed zou blijven gaan.
Op naar een heerlijke winter samen met je kanjer  :-*
Wat een heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke heerlijke hond heb je! Zoals ie daar zit en kijkt en het allemaal laat gebeuren; je ziet in zijn ogen dat hij weet dat het voor zijn bestwil is en dat hij vrede heeft met de weg die je voor hem hebt gekozen!

Christenen, ik heb zelden zo'n stabiel, verstandig en uitgebalanceerd ogend menneke gezien (in zulke omstandigheden ook nog). Als hij een mens was, zou ik hem zonder meer de leiding over het hele land toevertrouwen!

Fijn hoor, dat het zo goed gaat. De laatste loodjes nu nog, die hopelijk ditmaal niet het zwaarst zullen zijn, en dan op naar de toekomst!
:) Dank jullie wel voor al jullie lieve, leuke, enthousiaste reakties!!!
Ook via pbtjes!!  :-*  :-*

@Marjet; hoe ouder, hoe knapper toch??  ;)

@Sher; dank fur die Blume!!!  :D

@Ike; ja, het maakt mij ook geregeld emotioneel...dat eindeloze vertrouwen wat hij in mij stelt...echt hoor; wat ik ook kies, hij gaat er in mee!! Dat maakt het stiekem soms ook wel moeilijk  ;)  :-[

@Anne  :-* ;D  ;D  (Yuki is vereerd, maar geeft aan niet zo graag in het middelpunt van de belangstelling te hoeven staan  ;))

@Nova; gedroogde kipsnippers  :D (Rutteman vond het er ook interessant en lekker uit zien  ::))
updeeetje!!  :D

Gisteren heeft Yuki zijn laatste chemokuur gehad!!  :circle:
Aangezien de tumor zich een half jaar gedeisd heeft gehouden, mogen we nu stoppen!!

Hoewel ik daar eerder met gemengde gevoelens in stond (stoppen met behandelen voelde voor mij als de tumor weer kansen geven), ben ik er nu heel blij mee! Het is genoeg geweest zo.....
Nu alleen nog op controle, om de zoveel weken.
4 oktober staat onze volgende date met vriend Rutteman  ;)
En dan mogen we dus zo maar infuusloos weer naar buiten lopen!!! Heerlijk toch!!

Gisteren heeft Yuki weer Vincristine en Fluoro gehad en we hebben nog pillen voor de 13e en de 17e....en dan is het echt, echt, echt KLAAR!!!  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door