Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

*milik* schreef: Zou dit goed nieuws betekenen? :biggrin2:
Komt ie dan:

Inspectie leerde dat de klieren nog steeds allemaal mooi klein zijn!!!  :biggrin2: (wat ik zie, gisteren en de vorige keer...geen idee, het zou vocht kunnen zijn, zegt Rutteman, of ook de speekselklieren  ::))
Zijn bloed was weer helemaal tippietoppie, dus, jawel...Doxotijd  :-X

Maar het ging super goed....we hadden de opperpriksmurfin als assistente (zij prikt altijd zooooo netjes en in 1 keer goed; heel fijn!!) en Yuki reageerde helemaal niet op de Doxo inspuiting.

Over 3 weken voor de laatste keer!!! En geen Doxo meer!!!
Voor de meer visueel ingestelde mensen  :biggrin2:

Afbeelding
Yuki en ik bereiden ons voor...wachtend op de oproep...."ja, daaaaar moeten we straks weer even naar binnen, Yuki"

Afbeelding
eenmaal binnen, is de meest veilige plek nog altijd achter mijn stoel  ;)

Afbeelding
we zijn er klaar voor hoor!! Het bloed is inmiddels ter controle onderweg...zodra we groen licht krijgen, zal de Doxorubicine toegediend worden.

Afbeelding
Yuki wacht braaf op de terugkomst van Rutteman, die de Doxo aan het klaarmaken is in de zuurkast...hij is inmiddels aangesloten aan het infuus, en de Tavegil is reeds toegediend (middel ter voorkoming van anafylactische shock als reactie op chemo).

Afbeelding
(klik op het beeld, dan begint er een filmpje)

Afbeelding
Het zijn inmiddels dikke vrienden...Yuki lijkt te begrijpen dat we deze man nodig hebben  :biggrin2:
De Doxo zit erin en Rutteman gaat Yuki weer afkoppelen nu.  :D

Afbeelding
sjooo, even afwateren hoor..... 8)

Afbeelding
still alive and kicking!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door