Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

!8 augustus terug denk ik he ;)..staat juli maar wat heerlijk meis , wat een goed bericht !!! Gefeliciteerd want dit is dankzij jouw inzet en geduld. En dankzij jouw kanjer natuurlijk. Oww meis, ik snap dat je zin hebt om een feestje te vieren  :circle: :groupwave2: :daisy: :-*
Truus schreef: !8 augustus terug denk ik he ;)..staat juli maar wat heerlijk meis , wat een goed bericht !!! Gefeliciteerd want dit is dankzij jouw inzet en geduld. En dankzij jouw kanjer natuurlijk. Oww meis, ik snap dat je zin hebt om een feestje te vieren  :circle: :groupwave2: :daisy: :-*
Dat feest gaat er ook zeker komen!!! Als Yukje 12 wordt, dan zijn wij samen 50!!  :D nou, als dat geen feest waard is  :biggrin2:
yuki11 schreef: Dat feest gaat er ook zeker komen!!! Als Yukje 12 wordt, dan zijn wij samen 50!!  :D nou, als dat geen feest waard is  :biggrin2:
Ik pak even de agenda er bij :biggrin2: :D
Gelijk heb je meis, een betere reden kun je niet bedenken  :thumbup: :wavetowel2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door