Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Femke schreef: sjonge......en het telefoonnummer van de DA staat zeker nergens in de telefoongids, gouden gids, internetsite, en is OOk niet op te vragen via de nummer informatie :-X

Balen Sonja, nou moet je nOg langer wachten!!! Ik blijf voor je duimen!!!
Hij wist niet precies welke dierenkliniek het was. Het was niet die waar we normaal gaan. :-\

Ik heb ze daarstraks gebeld en ze hebben me beloofd dat ik word teuggebeld. Ik zit nu dus op hete kolen.
Door gonny
Sonja schreef: Hij wist niet precies welke dierenkliniek het was. Het was niet die waar we normaal gaan. :-\

Ik heb ze daarstraks gebeld en ze hebben me beloofd dat ik word teuggebeld. Ik zit nu dus op hete kolen.
heel veel sterkte met wachten..... :-*
Door Femke
Sonja schreef: Hij wist niet precies welke dierenkliniek het was. Het was niet die waar we normaal gaan. :-\

ik blijf duimen hoor :-*
Door danielle1980
ik blijf ook zeker duimen,
het moet echt heel vervelend voor je zijn geweest de afgelopen dagen om hoe t is gelopen. :(
hopelijk hoor je nu snel je uitslag.
Door Nitus
Balen hoor Sonja, ik hoop ook dat je gauw wat meer weet. Ondertussen duimen we hier vrolijk verder ;).
Door Jolly
pfoe he, dan mag je nog flink wachten zeg, hoop dat hij dan tevens wel een gode verklaring heeft waarom hij er de 1ste keer niet was
Door Sonja
Al het duimen lijkt goed te hebben geholpen!
Boefjes tumor blijkt niet veel meer te zijn dan een extreem grote poliep die één neusgat bijna volledig afsluit. Hierdoor is een ontsteking ontstaan die de bloedneus en het snot heeft veroorzaakt.
De da adviseerde het even aan te kijken. Ze heeft er immers weinig last van en het verwijderen van die poliep zou een grote operatie zijn, waarbij het ook nog eens heel moeilijk zal zijn het gehele ding weg te nemen. Een alternatief zou ook nog zijn om d.m.v. een rhinoscopie een aantal wat grotere biopten weg te nemen, zodat er weer wat doorgang in het neusgat kan komen.
Ik zit hier echt best wel heel erg blij te zijn! :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door