oww marloes, ik vind het zo sneu voor moosje en jou.
Ben er gewoon sprakeloos door.
Hoop dat ze snel met een uitslag ergens mee komen.
Moderator: Lizzy
Malamoods schreef: Als hij alleen maar kan poepen/plassen en in zijn wagentje kan zitten, pffff.... Daar zou ik enorm verdrietig van worden.... Maar, we houden hoop hoor! Wellicht komt er snel duidelijkheid over oorzaak en behandeling en kan Moos nog heel wat jaartjes gelukkig zijn! Ik blijf duimen!!!!Als het zo ver zou moeten komen houdt het op...daar ben ik dan wel vrij duidelijk in voor mezelf qua grens (rationeel bekeken dan, emotioneel gezien ben ik lichtelijk de weg kwijt ondertussen
Rachel.
Malamoods schreef: Je hoeft nu gelukkig nog geen keuze te maken... Eerst maar eens een duidelijke diagnose en behandeling.... En ja, met al die duimen moet het goedkomen met Moos! We gaaaaan ervoor!!!!Precies, zo is dat
Rachel.
Moos schreef: Nog geen uitslag...Fijn dat je in ieder geval met een behandeling kunt beginnen, dat is in ieder geval fijner dan alleen maar te moeten/kunnen afwachten
Wel een kleine postieve noot, we mogen alvast iets van een (mogelijke) behandeling inzetten.
Moos moet versvlees krijgen. Dat krijgt hij al dus dat is mooi. Verder 2 maal daags ongeveer 20 a 50 mg vitamine Q10, 2 maal daags een biergist tablet en twee maal daags 250 mg carnitine.
Dat gaan dus maar doen dan.
Moos schreef: Nog geen uitslag...Marloes, wat een ontzettende nare toestand... vind het echt zo naar voor jullie.... Ik ben wel heel benieuwd wat de reden is dat Moos volgens de DA in deze situatie vervlees moet krijgen? Weet je dat?
Wel een kleine postieve noot, we mogen alvast iets van een (mogelijke) behandeling inzetten.
Moos moet versvlees krijgen. Dat krijgt hij al dus dat is mooi. Verder 2 maal daags ongeveer 20 a 50 mg vitamine Q10, 2 maal daags een biergist tablet en twee maal daags 250 mg carnitine.
Dat gaan dus maar doen dan.
Boefke schreef: Marloes, wat een ontzettende nare toestand... vind het echt zo naar voor jullie.... Ik ben wel heel benieuwd wat de reden is dat Moos volgens de DA in deze situatie vervlees moet krijgen? Weet je dat?Carnitine zit in vlees. Dat zal er wel mee te maken hebben denk ik