Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
geer schreef: Dank jullie wel allemaal :-* :-* :-*
Ze wil op zich nog wel eten, maar het gaat heel moeizaam... Ze krijgt rodi-modder (met water vermengd), vla, huttekase en alles wat makkelijk op te likken is...
Zucht..wat duurt dat wachten lang :-\
wachten duurt altijd lang ,maar het duurt extra lang voor dingen zoals dit :-\
Door geer
'T is zelfs zo erg dat we de Rummikub erbij hebben gehaald ::)
Door sylvia
geer schreef: 'T is zelfs zo erg dat we de Rummikub erbij hebben gehaald ::)
o jee het kan nog erger.......ganzebord ::) ;D
Door ine
Als je alleen bent en Saartje slaapt, is er ook nog Patience, desnoods op msn! ;) ::)
Sterkte lieverds! :-*
Door karin2
languit in de zetel,saar's koppie in jouw schoot en gezellig een rustig filmpje zien (en dan heerlijk met twee wegdoezelen :)
Door geer
karin2 schreef: languit in de zetel,saar's koppie in jouw schoot en gezellig een rustig filmpje zien (en dan heerlijk met twee wegdoezelen :)
Yep...dokter Doolittle komt op tv...kan het toepasselijker ;)
Door geer
Nog even een vraagje... 't zal wel voor geen meter schelen, maar naast het feit dat Saar gewoon erg beroerd is, zit ze ook nog eens verstopt.. Haar neus zit dicht, dus ze moet door haar mond ademen wat niet echt lekker gaat, en er komen grote slierten snot naarbuiten zetten...
Wat zou ik kunnen doen om dat snotteren tegen te gaan?? Zodat ze weer wat lichter kan ademen? Of zal dat iets zijn wat niet meer weggaat???
Door Hitam
Heb je iets als Vicks in huis? Eucapyptusolie?
Anders kun je proberen om de hoekjes naast haar neusvleugels te masseren. Bij mensen zit daar een kuiltje, voel maar bij jezelf. Dat kan ook verlichting geven. Als ze het niet vervelend vind dat je daar aanzit tenminste.
Door geer
Nee, ik heb eigenlijk niets in huis en 't is morgen nog zondag ook :-\ Ik zal eens proberen of ik haar neus mag masseren, want dat snot zit 'r erg dwars...
Wat ik me nou afvroeg he?! Ik stoom zelf wel eens met van die Rhinocaps-capsules, in heet water... Als ik er daar nou een hele zooi van in de badkuip gooi, met de hete kraan erop, zou zo'n 'stoomkamertje' kunnen helpen??? (Niet dat ik die nu in huis heb :-\)
Door Hitam
Ja, dat helpt voor honden net zo goed als voor mensen. Kun je niet ergens aan een capsuletje komen?
Door geer
Bah...wat krijgen sommige uitdrukkingen toch ineens een letterlijke betekenis.. "Tussen hoop en vrees", klonk altijd leuk, maar nu weten we precies hoe het voelt..
Het ene moment kijken we elkaar aan van "zou het dan toch?...", als bijvoorbeeld de bel gaat en Saar een poging doet om stoer te blaffen of als ze als versufte vliegende-keep blokjes kaas probeert te onderscheppen.
Het volgende moment hebben we zoiets van "we houden er nu mee op", als blijkt dat ze alles waar ook maar enige structuur in zit niet meer goed kan eten (ze eet nu vla, geklutst ei, het sap van de Huttekase etc..), of ineens midden in de gang gaat zitten plassen en er grote snottebellen uit haar neus komen...

Zelfs Guus heeft de dierenarts gemaild of hij niet een grote sticker "spoed" op die biopten wil plakken, slaat nergens op natuurlijk, maar ja...
Door Jolly
:'( wat een zooitje, he.
en dan die wachtijden,die zijn zo erg, je bent dan zo onzeker en wilt aan de ene kant niet toegeven en ander kant ga je steeds meer "doom"denken.

Meissie probeer monter te blijven , want als je zelf ook nog wegzakt dan ben je nog verder van huis.

Wat een schat van een Guus heb je toch. :)
Door Jose
Hoi Geer
Ja misschien stom idee roep ook maar wat.
Maar kun je niet aan de da vragen of je dat snot niet met een pipet of spuit naar buiten kunt zuigen. Heb wel eens zo iets gehoord maar weet niet zeker hoor.
Door tieneke
Kolere,ik lees dit nu pas allemaal!! :-[
Wat een klotebericht,dit verwacht je gewoon niet.
Arme,arme Saar,ik hoop zo dat zij weer beter wordt :'(
En dan dat wachten,heel veel sterkte Geer :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door