conleeuw schreef: ik wil bijna een applaus inzette, goed hoor, ik hoop dan ook dat jij nog heel lang van haar mag genieten, en zo lijkt het nu inderdaad, zal wel een hele opluchting zijn? Eet zij nu gewoon weer normaal? ok, vet arm dan? of eet zij nog speciaal?Cissy zegt Thanks voor alle bemoedigende woorden!!

Ja dat blaffie is effe wennen, maar dat geeft niks..
En haar smaak van eten is ook weer terug geloof ik....nu eet ze opnieuw graag de cottage cheese, en ook weer meer groentemix...go figure..
Ik heb eigenlijk nog geen hele RMB's aan d'r gegeven....

liever nog effe totdat ik zeker weet dat in ieder geval haar keel en lidteken weer helemaal genezen is..
en daarom geef ik nog steeds alles gemalen of klein genipt (ietsie grover dan gemalen) maar niet grof dat ze zelf echt de botten moet kraken....komt hopelijk later wel weer hoor.
Ja ik geef nog steeds vet arm barf diet, en af en toe wat rijst of pasta erbij, en ze is gek op de satinball variant die ik ook door de maaltijd doe en ook als tussen door geef.
Ze vreet alles alsof ze uitgehongerd is

ik zal is gaan wegen hoeveel ze per dag weg werkt!
Ik ben allang blij dat ze lekker eet en zich lekker voeld.
Elke maand dat we zonder uitspreiding hebben is 'n goed teken, dus ik hoop dat 't zo doorblijft gaan, en als je naar Cis kijkt, en ziet hoe lekker ze voeld, dan hoop ik gewoon dat DAT ook 'n goed teken is dat alles in orde is. 8)