Hanny schreef: ↑zo 11 dec 2022, 17:46 Ho, ho, lizzy. Ik zeg niet en zal nooit zeggen, wat een ander moet doen. Ik zeg alleen, dat het bij ons anders zou zijn. Dat mag gelukkig en wij zijn ook goed voor onze honden en jij ook, maar anders dan wij en dat mag gelukkig.Oh maar dat had ik wel begrepen hoor, dat je het niet bedoelde als wat ik zou moeten doen! Je schrijft alleen wat jij zou doen maar ik zeg dat je dat niet kunt zeggen, denk ik, op basis van wat ik hier vertel. Ik denk dat je je eigen hond moet kennen en zelf met eigen ogen (hart en ziel) moet zien hoe het gaat. Ik geloof niet dat jij nu bij Biscuit de stekker eruit zou trekken. Misschien ook wel maar je kunt dat niet beslissen op basis van wat geschreven tekst.
Hanny
Vandaag was wel een ruk dag. En hoe meer ik voor Biscuit probeer aan te passen om het haar makkelijker te maken, hoe moeilijker zij het vindt. Vandaag iets onder de kussens van de bank gelegd om die zitkuil eruit te halen zodat ze er wat makkelijker af kan. Afschuwelijk vond ze het. Dus net maar weer weggehaald. Vandaag was ze wel dermate slecht dat we tegen elkaar zeiden "als dit zo bergafwaarts gaat, haalt ze de kerst niet". En ik ben daar heel verdrietig van want ze is mijn bijzondere meisje

Morgen ga ik de dierenarts in Dld bellen om te vragen of we eerder kunnen komen.