Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

tt-tjes schreef:Ben alleen nog op zoek naar wat het beste is. Weerstand compositum van groene os, of immu boost pro van Phytonics? Of iets anders?
Ik zou zelf eerst de AB kuur afmaken en wel probiotica geven. En na de AB kuur zou ik ook probiotica blijven geven en ik geloof dat ik eerder een kuurtje zou doen om te ontgiften en daarna om te boosten. En ik vind die van Phytonics wel fijn....
Het gaat weer niet lekker met mijn ventje. Hij plast weer heel moeilijk, gaat om de paar meter zitten en kijkt maar naar achteren. Hij is overduidelijk weer niet lekker. Echt koorts heeft hij niet, maar zijn temp was vanmorgen 38,1 en dat is voor Balou hoger dan normaal. Hij zit altijd rond de 37,6. Ik heb al overleg gehad met Eersel, en heb een afspraak staan voor zaterdag. Mocht het eerder echt slecht gaan dan ga ik eerder.
inni schreef:Geen kans op een blaasontsteking? hopelijk is het snel weer over
Heb ik het ook al weer over gehad. Maar dit had hij in juni, en daarna in augustus toen hij zo ziek geworden is ook, en toen is urine nagekeken, urine puncties gedaan en daar kwam niets uit. Maar zaterdag neem ik iig weer urine mee. En wordt zijn prostaat ook weer nagekeken.
Afspraak heb ik verzet naar morgenochtend. Het gaat niet goed. Hij wil bijna niet lopen heeft pijn in zijn lies en als hij loopt gaat hij meteen weer zitten. Aan 1 kant voor op zijn pielemoos zit een bult die rood en warm is. Hij heeft dus echt een infectie.
Kijk altijd even of hierin geen Xylitol is verwerkt.. (of andere zoetstof)
tt-tjes schreef:Ben alleen nog op zoek naar wat het beste is. Weerstand compositum van groene os, of immu boost pro van Phytonics? Of iets anders?
Balen heel veel sterkte met Balou. Prudence had ook Lyme disease :(
tt-tjes schreef:Afspraak heb ik verzet naar morgenochtend. Het gaat niet goed. Hij wil bijna niet lopen heeft pijn in zijn lies en als hij loopt gaat hij meteen weer zitten. Aan 1 kant voor op zijn pielemoos zit een bult die rood en warm is. Hij heeft dus echt een infectie.
Zo, we zijn weer terug. Weer urine na laten kijken, uitgebreid bloedonderzoek maar totaal geen ontstekingsbeeld te ontdekken, zijn bloedwaardes waren zelfs beter geworden. Hij had in augustus lichte bloedarmoede en weinig witte bloedcellen, dat was nu meer dan prima in orde.
Wel had hij weer 39,4 koorts, gisteren was dat nog 38.1
De rode bult op zijn pielemoos is een ontsteking met pus, zijn pielemoos zelfs zag er heel gewoon uit. Hij heeft een injectie Convenia gehad en over 14 dagen herhalen we dit nog een keer.
De DA zei dat er ergens iets zit, maar dat ze niet weet waar ze moet beginnen met onderzoeken. Feit is wel dat hij in augustus heel goed op Convenia reageerde dus ergens zit iets te vervelen. Over de Lyme zei ze dat honden wel vaker een hogere lyme titer hebben en uiteindelijk geen lyme hebben. Ik heb ook Lepto nog aangekaart maar daarvan zei ze dat dan de nierwaarden niet goed zouden zijn, en die zijn perfect, evenals zijn leverwaarden.
Ik wordt hier langzamerhand helemaal gek van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door