Moderator: Lizzy
tt-tjes schreef:Ben alleen nog op zoek naar wat het beste is. Weerstand compositum van groene os, of immu boost pro van Phytonics? Of iets anders?Ik zou zelf eerst de AB kuur afmaken en wel probiotica geven. En na de AB kuur zou ik ook probiotica blijven geven en ik geloof dat ik eerder een kuurtje zou doen om te ontgiften en daarna om te boosten. En ik vind die van Phytonics wel fijn....
inni schreef:Geen kans op een blaasontsteking? hopelijk is het snel weer overHeb ik het ook al weer over gehad. Maar dit had hij in juni, en daarna in augustus toen hij zo ziek geworden is ook, en toen is urine nagekeken, urine puncties gedaan en daar kwam niets uit. Maar zaterdag neem ik iig weer urine mee. En wordt zijn prostaat ook weer nagekeken.
tt-tjes schreef:Ben alleen nog op zoek naar wat het beste is. Weerstand compositum van groene os, of immu boost pro van Phytonics? Of iets anders?
tt-tjes schreef:Afspraak heb ik verzet naar morgenochtend. Het gaat niet goed. Hij wil bijna niet lopen heeft pijn in zijn lies en als hij loopt gaat hij meteen weer zitten. Aan 1 kant voor op zijn pielemoos zit een bult die rood en warm is. Hij heeft dus echt een infectie.