Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Het gaat gelukkig best goed met Yuk's poot!!  :)
Na veel Traumeel en smeren met Arnica (en e.e.a. aan voedingssupplementen extra) loopt ie best aardig.

We mogen niet klagen  :biggrin2:
Mooi zo!!  :-* (en klagen mag altijd, zijn we Nederlanders voor  ;D ;D)
yuki11 schreef: Hou nie van klagen nie....wordt niemand beter van  :biggrin2:

Die rus-tox, die je noemde, is dat zo als combi-middel verkrijgbaar??  ::)
Het is een homeopatisch middel, werkt dus vooral bij gewrichtspijn als iemand met name na rust last heeft en het daarna minder wordt. Ik kan mijn boeken er niet op naslaan want heb heel radicaal al mijn homeopathie middelen aan cali gegeven, opgeruimd staat netjes vind ik, maar goed, dat ik niet tegen homeopathische middelen kan wil niet zeggen dat ze bij anderen geen geweldige dingen kunnen doen ;)

Maar of het ook in een of andere combi zit, geen idee, dacht dat het in traumeel zat maar blijkt na wat gegoogle niet zo te zijn.
Wat je zou kunnen doen is ergens of van iemand (ik weet dat cali het heeft, lol) de LM1 potentie op de kop te tikken, als je een korreltje in een 5 ml flesje doet en dat aanlengt met brandewijn en oplost, is het een kwestie van 5x goed schudden (echt flesje op je hand meppen), dekseltje er af en Yuki aan het flesje laten ruiken (1x per dag). Dat is het handige van de LM potenties (alhoewel ik genoeg mensen ken die toch liever gewoon een korrel nemen, kan natuurlijk ook, maar dit is een stuk zuiniger, lol)
yuki11 schreef: Het gaat gelukkig best goed met Yuk's poot!!  :)
Na veel Traumeel en smeren met Arnica (en e.e.a. aan voedingssupplementen extra) loopt ie best aardig.

We mogen niet klagen  :biggrin2:
Wat fijn om te horen joh  :D
Jullie hadden wel genoeg narigheid zo  ;)
Even een updateje  :D  :D

Het gaat goed met Yukemannetje!!! 2,5 week geleden de laatste kuur gehad, daarna nog 2x Endoxanpillen, waarvan afgelopen zondag de laatste. En nergens last van!!
Wel verhaart hij ongelooflijk veel!! Eerst de hele ondervacht eruit en nu ook veel losse haren in de bovenvacht. Zijn haren voelen ook heel stug aan, dus hij is wel ietsie minder knuffelbaar  ;)

Met zijn gewrichten blijft het zo'n beetje hetzelfde...stijf en gammel  ::)

Deze week is oma Winnie op bezoek, dus opa en oma de Wit kunnen er weer gezellig samen op uit  :D  :D

Volgende week staat ons volgende bezoek aan Rutteman gepland. De beste man wil nog even doorbehandelen, maar ik denk dat wij daar voor bedanken. Afgesproken was dat we voor Yuk's verjaardag klaar zouden zijn (25 aug), maar nu zegt hij dat het half jaar eigenlijk pas in gaat op het moment dat de tumor weg is, dus dan zouden we nog een maand door moeten... :-\  :-\  :-\
We zullen zien.  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door