Angelique schreef: Leuk, beetje zoeken en je komt 30 soorten zelfbakhondenkoekies tegen.uh hoe bedoel je dat precies?
Je weet toch zo wel even wat je in je beslagkom plettert voor die koekies?

Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Leuk, beetje zoeken en je komt 30 soorten zelfbakhondenkoekies tegen.uh hoe bedoel je dat precies?
Je weet toch zo wel even wat je in je beslagkom plettert voor die koekies?
danielle1980 schreef: uh hoe bedoel je dat precies?Nou, als ik koekies bak weet ik achteraf nog wel of ik er lever in gedaan heb, of vis, of olie of wat dan ook. Nu vraag iemand wat je voor koekjes bakt en je verwijst naar een rij recepten, dus dan weten we nog steeds niet wat je nu in de koekies stopt.![]()
ine schreef: 200gram voor 3 dagen, vind ik heel erg veel!ik clicker dat moet voor opleiding voor hulphond.
Misschien ligt dat aan mij, want ik beloon helemaal niet (meer) met brokjes, maar met een blije stem, of een idioot dansje!![]()
![]()
danielle1980 schreef: aha bedoel je dat.Ik zou zelf geen koekjes bakken op basis van meel, maar op basis van levertjes, hartjes etc en daaraan toegevoegd een beetje meel om het te binden. Al helemaal niet als je er zoveel van geeft. Ik clickertrain ook, dus hier gaan de voertjes er ook snel doorheen en ik wissel de beloning ook veel af. Kaasjes, zelfgebakken koekjes, stukjes appel, stukjes gedroogde pens etc etc. Zo krijgen ze geen grote hoeveelheden van iets binnen, maar wat gevarieerder.
ik ben dus erg blond.
want ik dacht dat ze vroeg wat voor koekjes bak je omdat ze t voor dr zelf wilde weten
en niet verder bij nagedacht dat ze t wilde weten in verband met de pups
maar ik weet idd wat er in mn koekjes zit.
ik bak ze tenslotte 2 keer in de week.
tarwebloem, peterselie, 1 knoflookteentje, 2 eieren, water, olie(uh welke weet ik niet precies)en om de smaak te maken doen we er kaas doorheen.
soms veranderen we wat en doen we een heel klein blikje met tonijn erin.
ze krijgen deze koekjes dus alleen als we trainen.
dus op vrijdag en maandag meer, want dan trainen we bij de hondenschool.
de rest van de dagen krijgen ze vrij weinig alleen als we even trainen om t bij de houden, of bv als ze iets heel goed doen met uitlaten.
met 5 honden doen we met 1 kilo honden koekjes ong 3 dagen.
chooky schreef: Volgens mij las ik dat je twee weken cb light hebt gegeven en dat dat goed ging. Toen je een beetje natuur erdoorheen gaf, ging het mis. Ik zou dan gewoon nog een behoorlijke tijd light blijven geven.ok dat light blijven geven is niet zo'sn probleem.
Essie heeft dus de eerste 2/3 weken dat de ups er waren AB gehad. Volgens mij wordt dit inderdaad meegegeven in de melk. Het kan dan zijn dat de darmen daar gevoelig op worden. Probiotica bijgeven is dus zeer verstandig (doe je al met kruidenmix)
Ik zou zeker een mestonderzoek laten doen en speciaal vragen om giardia, dit wordt overgedragen door contact met besmette ontlasting en zelfs door het delen van eenzelfde waterbak kan het overgedragen worden.
Misschien een idee om een tijdje te trainen met stukjes gestoomde kip.
Je kunt ook een tijdje wat gepureerde pompoen met peterselie bij het eten geven (1 eeetlepel per hond).