Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lupa
ik zou absoluut geen pup meer willen van deze fokker.
het gaat niet om het geld maar het gaat om een toch vertrouwens band.
Ik wil een goeie kontakt met de fokkers van mijn honden, nou hoef ik niet iedere dag koffie met ze te gaan drinken maar het gaat om dat als er problemen zijn en ook goeie ding tercht kan bij de fokker.
en bij deze fokker heb ik dus dat gevoel niet.
Door youp
Ik heb de uitslag al wel. Ik was er alleen niet tevreden over.
Het bleek dat Youp een chronische nierontsteking had. Dit noemen ze ook wel schrompelnieren.
Als zoiets zich op deze leeftijd openbaart is het vaak erfelijk. Bij sommige rassen schijnt het vaker voor te komen. Bij de DD hebben ze het nog niet eerder gezien.
Vandaar dat ze zeggen dat een erfelijke familiaire aanleg niet uit te sluiten is.
Hier heb ik eigenlijk niets aan. Dit vind mijn da ook. Ze heeft dan ook contact opgenomen met de pathaloog. Ze gaan het nu wel verder uitzoeken. Ik wil gewoon weten hoe het komt.
Het is in ieder geval zeer onwaarschijnlijk dat het door de colidiarree is gekomen.

Ik weet nu ook zeker dat ik geen pup meer van haar wil. Ik ga proberen om mijn geld terug te krijgen.
De fokker weet nog niets van de uitslag, ik wil alles eerst officieel hebben.

Leuk nieuws: Eind maart krijgen we weer een pupje! Hij is 16 januari geboren. Zijn naam is nog niet bekend in ieder geval Z..... van Huis Halfweg!
Door danielle1980
youp schreef: Ik heb de uitslag al wel. Ik was er alleen niet tevreden over.
Het bleek dat Youp een chronische nierontsteking had. Dit noemen ze ook wel schrompelnieren.
Als zoiets zich op deze leeftijd openbaart is het vaak erfelijk. Bij sommige rassen schijnt het vaker voor te komen. Bij de DD hebben ze het nog niet eerder gezien.
Vandaar dat ze zeggen dat een erfelijke familiaire aanleg niet uit te sluiten is.
Hier heb ik eigenlijk niets aan. Dit vind mijn da ook. Ze heeft dan ook contact opgenomen met de pathaloog. Ze gaan het nu wel verder uitzoeken. Ik wil gewoon weten hoe het komt.
Het is in ieder geval zeer onwaarschijnlijk dat het door de colidiarree is gekomen.

Ik weet nu ook zeker dat ik geen pup meer van haar wil. Ik ga proberen om mijn geld terug te krijgen.

Leuk nieuws: Eind maart krijgen we weer een pupje! Hij is 16 januari geboren. Zijn naam is nog niet bekend in ieder geval Z..... van Huis Halfweg!
jeetje zeg balen dat je nu nog niet alles precies duidelijk hebt.
dat is erg vervelend voor je :(
wel fijn dat ze het nog verder gaan uitzoeken.

ik zou ook zeker je geld proberen terug te krijgen,
ik vind dat ze dat gewoon verplicht is als het erfelijk is.
ook verstandig dat je daar geen pup meer wilt hebben.

wel leuk dat jullie straks een nieuwe pup krijgen :D
Door Lizzy
Schrompelnieren.... Jeetje, nou ik ben benieuwd of ze meer kunnen zeggen dan dat het mogelijk een erfelijke familiaire aanleg heeft. Ik hoop het voor je. Ik hoop ook dat je snel meer hoort. In ieder geval bedankt voor je update!

En ja, dan is daar ook leuk nieuws, geweldig nieuws, fantastisch nieuws! Jullie krijgen een puppie! Jeetje, ontzettend gefeliciteerd!
Door gonny
youp schreef: Ik heb de uitslag al wel. Ik was er alleen niet tevreden over.

groot gelijk!! goed laten uitzoeken!!
en idd iets met die fokker zien te regelen!!!

en leuk een pup!! (hoe raar loopt het in 1 berichtje) van huis halfweg die naam ken ik!!!
word het de gevlekte of de grijstijger???
Laatst gewijzigd door gonny op wo 19 jan 2005, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hitam
Wat leuk, een nieuwe pup! gefeliciteerd.
Ja, die uitslagen van secties kun je niet altijd wat mee. Het kan niet door bepaald medicijnegebruik komen?
Door gonny
youp schreef: Het wordt de gevlekte Gonny
ik ben namelijk even gaan spieken!! lekker ding hoor!! ;)
Door youp
Die grijstijgers bedoel je? Dat is nu nog een NEK (niet erkende kleur) Ze zijn er wel mee bezig om dat te veranderen.
Het is ook echt onzin. De kans is zooooo groot dat er uit de combi's: zwartxzwart/wit of mantel, enz deze kleur geboren wordt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door