Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Vandaag ben ik weer met Enya naar de kliniek geweest voor controle en om het verband te verschonen. Het ziet er allemaal netjes uit.
De zwelling van de voet en de tenen wordt ook al minder. Enya voelt zich prima, ze gedraagt zich alsof er niets aan de hand is en vraagt zich af wanneer die lijnrust nu voorbij is: ze wil lopen en spelen met Socke. Dat doet mij goed om te zien, maar ze moet nog even geduld hebben.
En dat geduld dat heeft ze dus niet! Ik kwam terug van de kliniek en Enya stapt vanuit de auto regelrecht een sloot in om daar eens uitgebreid in te gaan staan lebberen. Ze stond er tot aan de enkels in en het net verschoonde verband is doorweekt. Nat verband is niet bevorderlijk voor het herstel van de operatiewond dus ik mag vanavond nog een keer op en neer naar Sneek voor een schoon en droog verbandje. De trut, maar wel een hele lieve.
Laatst gewijzigd door Antonia op vr 24 sep 2010, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Nynke F schreef: Slim Enya  >:( >:( >:(

Is er geen DA in de buurt waar je het verband kan laten verwisselen?  :-\ :-\ 
Technisch gezien, ja. De dierenartsenpraktijk waar ik normaal gesproken kom is in Slochteren, zo'n 10 km hier vandaan. Maar voor mijn eigen gevoel en gemoedsrust ga ik liever naar de Waterpoort in Sneek. Enya is daar uitstekend geholpen en ze weten daar precies wat er met haar is gedaan.
De praktijk in Slochteren weet van de bult en ik heb ze geïnformeerd over het feit dat ik met Enya naar Sneek ging en wat de bedoeling was. Maar ze weten (nog) niet dat Enya al geholpen is, laat staan wat er precies gebeurd is.
Dat zegt overigens meer over mij dan over de dierenartsenpraktijk in Slochteren, ik ben daar nog even niet mee bezig geweest.
Vandaag ben ik weer met Enya naar de Waterpoort in Sneek geweest voor controle en om het verband te verschonen. Het ziet er allemaal netjes uit.
De zwelling van de voet en de tenen is bijna weg. Enya voelt zich prima, we mogen de wandelingen weer geleidelijk aan gaan opvoeren. Daar zal ze blij mee zijn, want omdat ze nu maar een fractie van de beweging krijgt van hetgeen voor haar gebruikelijk is, kan ze haar energie niet voldoende kwijt. Ze wil wandelen, rennen en spelen met Socke. Dat doet mij goed om te zien, maar ze moet nog even geduld hebben.
Antonia schreef: Vandaag ben ik weer met Enya naar de Waterpoort in Sneek geweest voor controle en om het verband te verschonen. Het ziet er allemaal netjes uit.
De zwelling van de voet en de tenen is bijna weg. Enya voelt zich prima, we mogen de wandelingen weer geleidelijk aan gaan opvoeren. Daar zal ze blij mee zijn, want omdat ze nu maar een fractie van de beweging krijgt van hetgeen voor haar gebruikelijk is, kan ze haar energie niet voldoende kwijt. Ze wil wandelen, rennen en spelen met Socke. Dat doet mij goed om te zien, maar ze moet nog even geduld hebben.
Oh mooi, dat alles voorspoedig geneest! En heerlijk dat jullie weer wat meer mogen gaan wandelen :-*! Daar zal ze inderdaad wel aan toe zijn :o ::) :biggrin2:
Antonia schreef: Vandaag ben ik weer met Enya naar de Waterpoort in Sneek geweest voor controle en om het verband te verschonen. Het ziet er allemaal netjes uit.
Klinkt goed zeg, wat fijn dat de zwelling bijna weg is!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door