Veel sterkte in ieder geval!
Moderator: Lizzy
sandra43 schreef: Heey Anne-Marie (Nitus), ik las net op een andere topic dat Gitte zondag is ingeslapen, ging het niet meerDankjewel Sandra, we konden zondag helaas niets meer voor haar doen, behalve haar te laten gaan
met haar?
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Groetjes Sandra en Maud
markdekker schreef: Tar heeft zo veel ziektes meegemaakt waar ze aan dood had kunnen gaan, en telkens werd ze weer beter, om haar nu, na alles wat ze heeft meegemaakt, te laten inslapen, zonder dat we weten wat ze mankeert is not done...we moeten het gewoon weten, pas dan kunnen we beslissen.Ik kan me dat echt heel goed voorstellen.... Heel veel sterkte Mark! We gaan duimen voor jullie.
markdekker schreef: We hebben Tara gisteren nogmaals laten onderzoeken, het is onduidelijk wat er nu met haar is.Aiai arme Tara.
Ze eet slecht en drinkt veel (ze kan zelf niet meer naar haar bak toelopen), ze heeft bijna geen controle over haar linker voorpoot, haar linker achterpoot begint de controle ook kwijt te raken.
We hebben gisteren een rontgenfoto van haar nekwervels laten maken omdat we toch dachten dat er misschien een zenuw bekneld zit, dat zag er verder normaal uit.
Dus dan is het toch misschien een kans op een hersen tumor, en dat weten we pas als we eerdaags een MRI scan laten doen.
Ik krijg op een ander forum het zwaar te verduren omdat men vindt dat Tara lijdt, volgens de artsen heeft ze geen pijn, ze slaapt alleen veel en ademt snel.
Ik vind zelf dat Tara geen hondwaardig bestaan heeft, ze kan bijna niet meer zelf lopen en niet meer zelf eten of drinken, ik wil alleen 100% zeker weten dat als ik haar laat inslapen, dat ik ALLES maar dan ook ALLES heb gedaan, en 100% zeker weet wat ze heeft, en naar mijn gevoel weet ik dat pas als ik die scan heb laten doen.
Als ze dan een tumor heeft, dan kunnen we haar laten gaan, want er is daarna geen hoop meer.
Het is verdomde pijnlijk maar er is een moment dat ik haar moet laten gaan alleen denk ik dat Tara het zelf niet wil.