Met de beide andere honden van het BHF, die hetzelfde medicijn gebruiken, gaat het helaas minder goed

Moderator: Lizzy
AstridStraver schreef: Met de beide andere honden van het BHF, die hetzelfde medicijn gebruiken, gaat het helaas minder goed :(Jeetje dat is wel een domper zeg, gelukkig gaat het met Sofi wel goed.
AstridStraver schreef: Met Sofi gaat het nog steeds uitstekend, we zijn net weer thuis van 3 dagen met Dogtravel in de Ardennen. Alle medicatie hebben we gewoon meegenomen en het is goed verlopen. Zoals altijd bruiste Sofi weer van de energieHee, welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad? Wat heerlijk dat het met Sofi zo lekker gaat joh! En wat ontzettend verdrietig voor de honden waarmee het zoveel minder gaat
Met de beide andere honden van het BHF, die hetzelfde medicijn gebruiken, gaat het helaas minder goed :(
Lizzy schreef: Hee, welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad? Wat heerlijk dat het met Sofi zo lekker gaat joh! En wat ontzettend verdrietig voor de honden waarmee het zoveel minder gaatWij hebben heerlijk genoten in de Ardennen, jammer dat het soms wat regende, maar de honden zaten er niet mee. Zijn er aanwijzingen te bedenken? Waren die honden al zieker dan Sofi? Ik durf het ook bijna niet te vragen, maar wat eten ze?
Femke schreef: Astrid, hoe lang duurt deze kuur? En moet je daarna gaan testen of het weg is?De kuur duurt 28 dagen en werkt nog ca. 4 weken na.
AstridStraver schreef: De kuur duurt 28 dagen en werkt nog ca. 4 weken na.
Daarna zullen we denk ik een bloedtest doen, dat moet ik nog met onze DA overleggen.
Echt testen dat het weg is doe je met een punctie en ik moet het daar nog met mijn DA over hebben, want ik weet niet in hoeverre dat belastend is voor Sofi. Via bloedonderzoek weet je nooit zeker dat het volledig weg is, dus dat is lastig...
Inmiddels is er een 4e hond op het BHF die met de Milteforan kuur gaat starten, ik hoop dat het goed met haar zal gaan!