Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Pauline
He bah sh*t Dory, wat balen. Het leek goed te gaan en dan toch......

Heel veel sterkte ermee! :-*
Door 202Spots
Nou net weer eentje.....aardig heftig  :'(
wil niet dat er vandaag nog meer komen dus straks maar naar de DA...
Door Lizzy
202spots schreef: Nou net weer eentje.....aardig heftig  :'(
wil niet dat er vandaag nog meer komen dus straks maar naar de DA...
Ohhh bah Dory, wat onwijs vervelend :'(. Veel sterkte en hugs!
Door 202Spots
Net terug van de DA bezoek, moest eerst lang wachten maar toen heeft hij ook tijd gemaakt en 'n heel lang gesprek gehad.
De DA ziet het echt als epilepsy, wanneer er 'n hersen tumor de oorzaak van de seizures zou wezen, dan zouden er andere neurologiese verschijnselen moeten zijn, en dat heeft Tor niet.
Van de vorige bloedtesten is al uitgevonden dat het geen vergif of zo was geweest, en de uitslag is nu officieel idiopathic epilepsy...
Niet leuk natuurlijk,maar wanneer mijn DA zegd dat er GEEN hersentumor is, dan vertrouw ik hem voor 100% en dan heb ik dit liever dan 'n tumor.
We hebben besloten om geen pheno-barbitol te geven, maar gaan gelijk met de Potassium Bromide
aan de slag, duurd iets langer voordat het in 't lichaam aan 't werk gaat,maar is veel minder schadelijk voor de lever en nieren dan de PhenoB.
Vanavond gelijk de eerste dagelijkse dose beginnen, en over 'n maand terug  voor 'n check-up.
Cross my fingers dat ie vandaag geen andere meer zal krijgen...en hopelijk krijgen we alles onder control...
We hadden er nooit op gerekend om voor de 2de keer deze weg te moeten gaan,maar ik we redden het wel.
Thanks voor de knufs en goeie wensen..
Door Ine
Ach meis, wat naar allemaal, maar ik duim voor je, dat er echt geen volgende meer komt!
Knuffel voor jullie beiden :-* :-*
Door tieneke
Lees net van de 2e aanval vandaag  :'(
Ik zou ook voor de medicijnen gaan want op nog meer aanvallen zit je echt niet te wachten denk ik,heel veel knuffels voor Tor  :-* en we gaan ervan uit dat er geen verdere meer komen.
Door geer
He jekkes Dory, wat ontzettend naar voor Tor...en voor jullie natuurlijk. Ik hoop dat de medicatie zijn werk doet!!! Denk aan jullie...
Door Sonja
Dat is niet leuk, Dory. Ik hoop ook dat de medicatie aan zal slaan. Duim voor Tor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door