- di 24 okt 2006, 22:13
Net terug van de DA bezoek, moest eerst lang wachten maar toen heeft hij ook tijd gemaakt en 'n heel lang gesprek gehad.
De DA ziet het echt als epilepsy, wanneer er 'n hersen tumor de oorzaak van de seizures zou wezen, dan zouden er andere neurologiese verschijnselen moeten zijn, en dat heeft Tor niet.
Van de vorige bloedtesten is al uitgevonden dat het geen vergif of zo was geweest, en de uitslag is nu officieel idiopathic epilepsy...
Niet leuk natuurlijk,maar wanneer mijn DA zegd dat er GEEN hersentumor is, dan vertrouw ik hem voor 100% en dan heb ik dit liever dan 'n tumor.
We hebben besloten om geen pheno-barbitol te geven, maar gaan gelijk met de Potassium Bromide
aan de slag, duurd iets langer voordat het in 't lichaam aan 't werk gaat,maar is veel minder schadelijk voor de lever en nieren dan de PhenoB.
Vanavond gelijk de eerste dagelijkse dose beginnen, en over 'n maand terug voor 'n check-up.
Cross my fingers dat ie vandaag geen andere meer zal krijgen...en hopelijk krijgen we alles onder control...
We hadden er nooit op gerekend om voor de 2de keer deze weg te moeten gaan,maar ik we redden het wel.
Thanks voor de knufs en goeie wensen..