Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Charlie Angel
Wat leuk dat Cis ook gelijk weer naar de bejaarden is geweest, daar werd ze ook vast met open armen verwelkomt. :D
Dus deze Miracle girl heeft voor de eerste paar jaar nog genoeg knuffies tegoed. ;D

Mooi tuigje zeg. ;)
Door herder_lover
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Dory, geweldig nieuws.... ik zit dit allemaal te lezen en eerlijk waar: de tranen lopen over mijn wangen.... wat geweldig zeg. Wat een opluchting!!

Dory geef jezelf dan maar een knuffel van me en Cis ook maar als je toch bezig bent ;D
Door conleeuw
202Spots schreef: omdat ze voorlopig geen gewone band on d'r nek mag
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.
Afbeelding
spiffy ;D
Door sylvia
202Spots schreef: Ik heb nog minstens 5 jaar werk om alle knuffies te geven die voor Cis gestuurd zijn ;D
Ik trek er elke dag 'n paar uur voor uit om haar lekker af te zoenen, dus ze worden echt ALLEMAAL aan haar gegeven hoor!!
Ik noem d'r nu "My Miracle Girl".... she's just amazing!!!

Vanmorgen is ze trouwens ook weer naar de bejaarden op bezoek geweest om daar ook de nodige knuffels te halen.....
omdat ze voorlopig geen gewone band on d'r nek mag
heeft ze 'n mooie harness met bijbehorende riem gekregen, de ene kant bloempies en de andere kant dezelfde kleur als onze T-Shirt en de halsdoek.
Afbeelding

Cis is haar savings aan het cashen, ze heeft hierboven natuurlijk al heel wat goodwill bij elkaar gespaard met alle vreugde die ze heeft gebracht bij de zieke en bejaarden.
Wat een heerlijk nieuws Dory en wat een gaaf tuig is dat zeg, zo 1 zoek ik er ook voor Pleunie.
Door 202spots
Vandaag weer voor 'n re-check naar de DA geweest, hij was heel serious d'r nek en keel onderzoeken en overal nakijken, en ik hield me adem in.....ik durfde niet eens hard op te vragen of er wat verkeerd was...eindelijk was hij klaar en zei dat hij helemaal niks bijzonders kon voelen, en dat je niet kon geloven dat ze pas 4 weken geleden geopereerd was.
De lymphklier aan de ander kant van haar keel voelde volkomen normaal van maat, en ALS er verspreiding was ...dan zou die klier dus waarschijnlijk als eerste aangetast worden....maar nu dus geen spoor van te bekennen...
Over 14 dagen gaan we opnieuw foto's maken, en dat zal waarschijnlijk nog wel 'n paar keer moeten gebeuren om zeker te zijn dat er niks aan de hand is.
Zal denk ik totaal van 4 - 6 maanden duren voordat we absoluut zeker kunnen zijn dat er geen verspreiding is ,we hebben er nu 'n maand op zitten dus hopen we dat alles op de goeie manier verder zal gaan.
Cis gedraagd zich nog steeds als 'n puppy, hollen rennen en vliege, en wil liever 5 keer per dag eten inplaats van 3 keer, ze is nu 3 Lb gegroeid maar kan nog wel 'n extra pondje bij, dus we verwennen d'r maar ;)

'n Ander probleempje was , dat ik dacht dat Cis gewoon van ouderdom 'n beetje slechter ging horen,
dat had ze eigenlijk voor de operatie ook al, maar ik vond het de laatse week of zo wel erger worden,
dus ook gelijk maar naar haar oren gekeken, en nu blijkt ze in alle 2 d'r oren 'n ontsteking te hebben!!
Was wel verbaast, want ze heeft niet eens zitten krabbellen of zo...maar goed...nu toch maar weer aan de AB om dit op te lossen, en als alles goed is dan zal ze dus wel weer normaal kunnen horen...of ze dan wil luisteren is natuurlijk 'n ander verhaal... :-\ ;)

En dan als laatste......haar BLAF.....ze is eigenlijk nooit zo'n erge blaffer als Tor, en de eerste week na de operatie had ik helemaal niks gehoord, totdat ze opeens in 't midden van de nacht overeind vloog en "Blaffend" naar de woonkamer holde om daar naar buiten te kijken waar niks te zien was..
Maar ...de blaf blaf die ze deed klonk helemaal niet als 'n BLAF....maar meer als BLGRHHUGHHEHg....
BRLUuuuGHHgeh...net 'n schorre kikker ... :o
Het was er inmiddels niet beter op geworden, dus ook maar gelijk aan de DA gevraagd of haar stembanden misschien in de war waren, of was het nog steeds iets van de be-ademings tube tijdens de operatie was?
Maar er was dus 'n zenuw (die aan dat lange ding van de tumor zat,) en dat was ook naar haar stembanden gegroeid, dus hij moest beluiten of ie de zenuw wel of niet zou weg halen om zeker te weten dat alles weg was...en dus dat heeft hij toen gedaan... het kan zijn dat d'r blaf over 'n paar maanden weer normaal word, of er is kans dat het 'n rare blghlughhh blaf blijft....nou ik heb natuurlijk liever dat ze 'n rare blaf heeft dan dat ze er niet meer is...dus we zien wel...
Vandaag in ieder geval weer blij en tevreden dat DIT onderzoek ook goed was!
Door Charlie Angel
Wat geweldig dat het er tot nu toe allemaal zo goed uitziet, nog een paar maanden wel wat zenuwen denk ik, maar dit is al erg positief.
en die blaf, ja daar is dan wel overheen te komen denk ik, al zal je wel even raar hebben staan kijken/luisteren denk ik.
En dat verwennen, zou ik ook doen hoor. ;)
Geef Cis maar een stevige knuffel en die beschermengel die op haar schouder zit ook. :-*
Door conleeuw
ik wil bijna een applaus inzette, goed hoor, ik hoop dan ook dat jij nog heel lang van haar mag genieten, en zo lijkt het nu inderdaad, zal wel een hele opluchting zijn? Eet zij nu gewoon weer normaal? ok, vet arm dan? of eet zij nog speciaal?
Door Lizzy
He Dory, wat heeeeerlijk om te lezen dat het zo gaat met meiske Cis! Geweldig! Heerlijk! Maar ik kan me wel goed voorstellen dat het iedere keer spannende momenten zijn, als de DA haar onderzoekt. Maar joh, ze blijft nog jaaaaaaaaaaaren bij ons hoor :-*! Wie weet komt het met haar blafje ook nog helemaal goed!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door