Doen. Gewoon kijken of hij het lust. Kan je daarna altijd verder zien.
Als eten óók nog een drama wordt ga je het niet volhouden denk ik.
En weet je? Ik dacht er ook serieus over na hem prednison te geven.
Moderator: Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: En cortisonen zalf op de voeten?Dat heeft hij gehad maar heeft weinig effect ook zalven met ab helpen weinig.
Laura2004 schreef: Dat heeft hij gehad maar heeft weinig effect ook zalven met ab helpen weinig.Dan zou ik navragen of je idd geen onderhoudsdosering prednison kan spuiten.
MarijeEnBoomer schreef: Dan zou ik navragen of je idd geen onderhoudsdosering prednison kan spuiten.Ga ik morgen doen ja..
MarijeEnBoomer schreef: Dan zou ik navragen of je idd geen onderhoudsdosering prednison kan spuiten.Ja, dat deed ik dus ook.
Hope schreef: Ja, dat deed ik dus ook.Ik ga het allemaal navragen. Bedankt voor het meedenken allemaal
Is er geen zalf met prednison er in?
Ik weet dat er voor humaan gebruik pleisters zijn met prednison. Misschien is er zo iets ook voor dieren?
Lil schreef: Vreselijk! Ik zou dat voer proberen (ook als dat brok is, gewoon proefzakje doen. Er zijn enkele uitzonderingen van honden die het op brok beter doen dan op barf). Verder vraag eens aan de da humaam wordt prednison ook als stootkuur gegeven (bij mensen vaak via infuus) dus hele hoge dosis ineens en dan hele tijd helemaal niets.Volgens mij is dat wat hij tot nu toe heeft gekregen zo'n stootkuur, omdat ik het niet oraal wilde toedienen. Maar wat zou nou schadelijker zijn? Een langdurige lage onderhoudsdosis of zoals hij het tot nu toe heeft gehad? Wat hij de laatste twee keer heeft gehad zou volgens de dierenarts 3 dagen werkzaan zijn. De eerste keer is hij volgens mij ruim 1 maand helemaal perfect geweest. De tweede keer was het effect niet zo lang en ook waren zijn pootjes niet helemaal gaaf dit keer, de bulten bleven, maar het was absoluut niet zo erg als nu...
Lil schreef: Shit he dat wij geen geldbomen hebben. 3 dagen werkzaam is een spuitje, geen stootkuur. Stootkuur is voor weken/maanden en past niet in een spuitje, vandaar dat ik niet wet of het voor hond kan. Lage onderhoudsdosering met tabletjes kan ook, maar ik dacht dat jij schreef dat zij daar niet tegen kan.Aha, dus een stootkuur is ook oraal als het niet in een spuitje past? Of begrijp ik je verkeerd?