Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omdat er met prednison geen nieuwe addisontest gedaan kan worden. predison is natuurlijk een noodmiddel behalve bij addison. Hoewel ik denk dat ik door hem t weekend een hoge dosering pred te geven misschien wel t leven heb gered. Dat was een instinctieve actie van mij. Omdat iemand wist wat er moest gebeuren heb ik dit op eigen houtje gedaan. ( foei foei foei maar eindelijk lijkt er nu een kentering te komen)

Hij is vanaf afgelopen maandag middag tot vanmiddag van 21.3 naar 20,7 kg gegaan. Dat gaat de goede kant op EINDELIJK
hij is fitter reageert meer op de dingen om hem heen
hij heeft 2 keer over een tijdje buiten gelegen.
Hij wil weer op schoot, vraagt weer aandacht.
heeft vandaag zelfs meerdere keren kort gespeeld.
hij ligt weer als vanouds ingerold in een kleedje.
hij heeft wel weer binnen gepoept dat was jammer ;) al was dat wel een beetje mijn eigen schuld. Hij gaf aan dat ie naar buiten wilde net voordat ik les moest geven. Ik dacht dat t onzin was, hij was net uitgeweest dus liet hem binnen.  ::)
yvette_van_alert schreef: Vandaag heeft Guus zelfs met  Cindy ( van cavalier Sem) gespeurd.
Nou en hij had energie en kracht voor tien, Guus mocht mij even laten zien hoe het speuren echt werkt... Nou ik werd door het bos heen getrokken, geweldig haha  :D
Nee zonder gekheid, heb Guus vorige week zaterdag gezien en afg vrijdag, en dat was echt een wereld van verschil. Zijn omvang, maar ook zijn voorkomen, energie, blik in de ogen.... Totaal andere hond in positieve zin!

Ik snap je tweestrijd... Ik zou het ook wel erg moeilijk vinden om af te gaan bouwen.... Aan de ene kant denk ik ook, hij doet het nu goed, laat het even zo. Aan de andere kant.... Het is best veel en dat kan je misschien ook niet altijd blijven geven, misschien kun je heel langzaam gaan afbouwen? Dus echt per 2,5mg per dag, of zelfs om de dag..? Ik weet niet hoe de dosering tabletten is die je hebt, maar misschien is dat nog een optie, dan gaat het niet zo snel, en kun je misschien wel op tijd een evt achteruitgang ondervangen...?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door