Nu kan het gelukkig alleen maar beter worden. Timo heeft dit ook gehad en toen de kies eruit was, knapte hij zienderogen op.
Ga Lady straks maar lekker knuffelen en sterkte!
Moderator: Lizzy
diana schreef: Ze wordt op dit moment geopereerdPoehh, wat schrikken! Gelukkig geen verlammingsverschijnselen en fijn dat ze meteen geholpen kan worden, dan voelt ze zich straks vast een stuk beter.
tis een afgebroken kies recht bovenin waar zich een enorm abces heeft gevormd
de uitval verschijnselen waren van de pijn .
ik was bang dat het verlammingsverschijselen waren ivm de spondylose die ze al jaren heeft , maar daar tot nu toe geen pijn van had .
Kies wordt getrokken en alles wordt schoongemaakt
tegen 3 uur weer ophalen , omdat ze vanmorgen had gegeten moest de narcose aangepast worden , omdat Dobers heftig kunnen reageren op narcoses....
pff ben wel blij dat het haar rug niet is.
diana schreef: ik snap er ook geen bal van , want ze at gewoon en kloof ook .
zelfs donderdag nog binnen 5 minuten een runderoor op
ik denk dat het er al een hele tijd zat ,
omdat ik denk dat het gebeurd is met pakwerk.
ze mag zo af en toe de mouw winnen , maar verder geen pakwerk doen ivm haar rug
nou dat is zeker al 6 weken geleden ,
want hoe kan een hond nu 2 kiezen zo beschadigen die tegenover elkaar zitten bovenin de bek?
dat kan toch nooit door 1 kluif ?
diana schreef: ja ze krijgt wel botten , maar al 3 jaar geloof ik .Ik zie niet in dat zij te weinig kalk in haar voeding zou hebben ???
Alleen niet van die keiharde , omdat ik nogal geschrokken ben een paar maanden geleden toen ze gebakken kippenbotten opgegeten had die in de hondenwc waren gegooid en wat haar bijna dr leven heeft gekost .
ze krijgt nu lamsribben wat kippen nekken en vleugels en zo voorzichtig aan weer eens een kals/lamsbot,
maar minder dan daarvoor.
en ik kreeg een mailtje van iemand dat ze misschien te weinig of slechte kalk in haar voer zou hebben???????
Ze krijgt in de hoofdzaak carnibest.
maar Boy heeft nergens last van
de d.a die er bij geroepen was , omdat zij veel gebitten doet in deze praktijk vond dat ze zo,n geweldig mooi hagelwit gebit had voor een hond van bijna 7 jaar oud.