Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
tante annie schreef: ps.nog een vraagje...hoe krijgen jullie toch die prachtige foto's ingevoegd...wil er ook graag 1 van Buster plaatsen maar kom er niet achter hoe....
Hier kun je meer vinden over foto's in je handtekening zetten.
Door Eidos
Zo dat is niet niks allemaal zeg .... Ik hoop dat het op versvlees allemaal beter word en dat het met homeophatische middelen goed te behandelen is... Ik hoop al helemaal dat het geen slokdarmverlamming is want dat is helemaal fout... Ik duim voor een goed vervolg ... :-* :D
Door tante annie
Vandaag en gisteren ging het onderwel....wel wat gespuugd, maar niet noemenswaardig.....Buster zelf begint de lol van het eten weer een beetje in te zien...iedere keer als we naar de keuken lopen rent ie meteen achter ons aan in de hoop dat ie weer wat krijgt.
We blijven hem wel kleine portie's geven want dit gaat goed. En we blijven optimistisch.
Door Lizzy
Nou ja, dit klinkt nog niet 100% maar wel een stuk beter. Het is sowieso fijn dat hij het met smaak eet. Da's altijd plezierig, nietwaar!
Door tante annie
ik kwam pas laat thuis van het werk en volgens zeggen heeft hij dus echt de hele dag al het eten erin gehouden en had zelfs nog trek om 00.15u.
Daarna achter de kat aan het jagen geweest, en hij krijgt weer wat meer vulling onder zijn velletje.
Laatst gewijzigd door tante annie op wo 09 mar 2005, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
tante annie schreef: ik kwam pas laat thuis van het werk en volgens zeggen heeft hij dus echt de hele dag al het eten erin gehouden en had zelfs nog trek om 00.15u.
Daarna achter de kat aan het jagen geweest, en hij krijgt weer wat meer vulling onder zijn velletje.
dat klinkt echt al een heel stuk beter :D
Door tante annie
Vandaag al weer zaterdag, als ik nu de afgelopen week bekijk kan ik alleen maar zeggen dat Buster er aardig op vooruit is gegaan. Hij spuugd nog wel eens, de ene dag iets meer dan de andere maar het gaat ook dagen goed. Van Utrecht hebben we nog steeds niets gehoord dus we zitten nog wel steeds in spanning en duimen echt dat het iets vrij onschuldigs is.We zijn echt ontzettend blij met jullie tip van vers vlees.... :) allemaal hardstikke bedankt.
Vooral namens Buster.
Door Lizzy
Goh joh, wat fijn om te horen dat hij dit toch iets beter binnen houdt. En ik zal ontzettend voor jullie duimen dat de uitslag ook meevalt!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door