Nee, als de contrastfoto's uitwijzen dat het echt goed mis is, laat ik hem inslapen.
Het is een hond van net 2,5, al zijn hele leven dat gedokter, het moet gewoon een keer ophouden.
Hoe hij er donderdag bij liep...........dat kan zo gewoon niet meer, ik was blij dat ik naar mijn werk mocht......ik kon het niet meer aanzien.
Hij kon niet zitten, niet staan, niet liggen, hevig trillende achterpoten, leek wel of hij gezopen had zo slecht liep hij. Op een gegeven moment wilde hij vooruit lopen, maar dat ging niet, hij liep achteruit ipv vooruit en keek me aan met een hoofd, baas help, wat is dit

Ik heb lang genoeg van alles geprobeerd, hij heeft gevochten, is altijd vrolijk gebleven, wilde ondanks zijn makken altijd spelen en doen, ik heb gevochten, maar een hond van 2,5 die niet eens meer mee naar buiten wil als hij geen pijnstillers krijgt, geen ondeugende streken meer uithaalt in nog geen week tijd en je droevig staat aan te kijken, hoe er en hoe lang moet ik doorgaan.
Hij krijgt nu 3,5 rymadil en is weer vrolijk en heeft geen pijn.
Hij krijgt nog 12 dagen rymadil en dan 1,5 week zonder rymadil tot aan de foto's, rusten doe ik niet meer, gewoon weer fietsen en naar het bos, dat mocht het echt niet goed zijn, hij in ieder geval de laatste 3 weken nog een goed leven heeft gehad en hond heeft kunnen zijn.
Het houdt gewoon een keer op helaas, dit wordt niet meer beter, dit zal alleen maar erger worden. De pijn zit nu op 3 plekken in zijn rug ipv die ene plek waar hij eerst alleen last van had.
Er moet wel kwaliteit van leven blijven ipv alleen maar rust en rechtlijnig bewegen