Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Sonja schreef: De mogelijkheid dat dit wordt veroorzaakt door een tumor was al direct bij me opgekomen. Zeker omdat bij Boef al twee maal tumoren (aan haar poot en bij de melkklieren) zijn weggenomen die achteraf gelukkig goedaardig bleken te zijn.
dan zou het mogelijk kunnen zijn en dat het dan WEER goedaardig is ........
Door Sonja
Karin & Pyrs schreef: dan zou het mogelijk kunnen zijn en dat het dan WEER goedaardig is ........
Ja, er kan natuurlijk van alles in die neus zitten wat niet kwaadaardig is. Goedaardige tumoren, vreemde voorwerpen, poliepen. Boef heeft ook veel huidproblemen zoals exceemplekjes, bultjes, wratjes. Waarom zou ze zoiets niet in haar neus kunnen hebben?
Ik denk ook dat het met die stolling wel mee zal vallen. Ik heb het idee dat de bloeding erger leek dan het was doordat het niet alleen bloed, maar ook snot en slijm was wat er uit de neus liep. En dan lijkt het meer dan het is. Bovendien zal een bloeding langzamer stelpen zolang er ander vocht langs blijft stromen.
Op dit moment heeft ze alleen een snottebel en daar zit geen bloed meer bij.
Positieve mogelijkheden genoeg, maar toch maak ik me zorgen, want stel je eens voor dat.....
Door Sonja
Heeft iemand nog een tip voor een goede kliniek waar ze eventueel een scopie zouden kunnen doen? Mijn da kan dat niet zelf en zal me door moeten sturen.
Door K@rin
Sonja schreef: Heeft iemand nog een tip voor een goede kliniek waar ze eventueel een scopie zouden kunnen doen? Mijn da kan dat niet zelf en zal me door moeten sturen.
Ik weet niet waar je woont .........
Door sylvia
Karin & Pyrs schreef: Ik weet niet waar je woont .........
bij zundert maar dan net de grens over
Door K@rin
Nee, daar in de buurt ken ik er geen .......
MaartenKappen in Eersel is dan toch nog zo', 80 km daar vandaan ..........
Angelique zal dat dan het beste weten .....
Door Truus
Sonja schreef: Heeft iemand nog een tip voor een goede kliniek waar ze eventueel een scopie zouden kunnen doen? Mijn da kan dat niet zelf en zal me door moeten sturen.
De Dierenkliniek in Sleeuwijk?

Hier is de site en ik heb er erge goede ervaringen mee!

http://www.dierenkliniek-sleeuwijk.nl/

Beterschap voor Boef :-*
Door Nitus
Hè, wat naar voor Boef, Sonja :'( (en voor jou natuurlijk ook). Voor mij klinkt het ook alsof er iets in haar neus zit en zoiets is dacht ik vaak moeilijk op foto's te zien, dus een scopie is denk ik wel een goed idee. Jammer dat je eigen DA dat niet kan, ik hoop dat je een goede DA bij jou in de buurt kan vinden.
Beterschap met Boef :-*.
Door Sonja
Ik heb net de dierenarts gebeld en de uitslag was nog niet binnen. Dat wordt dus morgenochtend.
Ik zat v.w.b. de kliniek ook al te denken aan Eersel of Sleeuwijk. Maakt mij niet uit als ik er een stukje voor moet rijden. Zal het eerst morgen met de da overleggen.
Door Truus
Sonja schreef: Ik heb net de dierenarts gebeld en de uitslag was nog niet binnen. Dat wordt dus morgenochtend.
Ik zat v.w.b. de kliniek ook al te denken aan Eersel of Sleeuwijk. Maakt mij niet uit als ik er een stukje voor moet rijden. Zal het eerst morgen met de da overleggen.
En je kan ook nog informeren naar de Dierenkliniek in Oisterwijk.
Door Cherry
Ik hoop dat je snel weet wat er met Boef aan de hand is, sterkte :-* voor jullie allebei
Door Lizzy
Pfff Sonja, is dat schrikken...! Ik hoop en duim voor je dat er niks ernstigs aan de hand is met Boef! Ik weet alleen dat ze in de Wagenrenk een echoscopie hebben en in Den Haag, maar daar heb jij al helemaal niks aan.... Wagenrenk vind ik wel een goede kliniek maar is volgens mij ook vrij ver weg van jou he?
Door Sonja
Boef lijkt op dit moment volkomen normaal, op af en toe een drupje snot en een licht snufje na. Ze is levendig, knuffelig en heeft honger.
Ik heb net de da gebeld voor de uitslag van de bloedtest en die was volledig normaal, zoals ik al vermoedde.
Ze stelde een ab-kuur voor :-\, maar ik heb gezegd dat ik liever laat onderzoeken of er niets in de neus zit. Daar gaf ze me gelukkig wel gelijk in. Ook is er natuurlijk de mogelijkheid van een schimmelinfectie en daar schimmels erg besmettelijk kunnen zijn wil ik dat ook z.s.m. onderzocht hebben. Ik heb immers zelf meerdere honden en katten en heb ook nog een verantwoordelijkheid voor de honden die ik hier trim.
Ze ging kijken of ze snel een afspraak voor me kon regelen bij een kliniek die zij wel goed vond en zou me daarover terugbellen. Ik wacht dus nu even af....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door