Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
Wat erg voor jullie Peet! Als een dier ziek is, ben je zelf ook ziek, tenminste zo heb ik dat altijd ervaren. Ik heb dan geen rust. Hopenlijk knapt Beau nog een beetje op en kunnen jullie nog een tijdje van elkaar genieten.
Door Peet
Hartelijk dank allemaal, jullie lieve reakties zijn echt hartverwarmend.

Voorlopig laten we ons natuurlijk niet kisten en gaan we het gevecht gewoon aan. >:(
De salysprin, mariadistel, solidago, koemis kutjing en brandnetel worden in stelling gebracht, samen met allemaal gezonde, smakelijke happen om het mee naar binnen te krijgen!
Door K@rin
Hè bah Petra, dat is inderdaad een domper !!
Ik hoop, dat het misschien tijdelijk is en dat hij met medicijnen goed te helpen is.
Dikke knuffel voor Beau !! :-* :-* :-*
Door youp
Wat leef ik met je mee..........
Weet je ook voor hoeveel % zijn nieren nog wel goed werken? Aan de hand daarvan kunnen ze vaak een goede prognose stellen.
Bij de hond van mijn ouders werken de nieren voor 80%. Zij doet het nu echt super met de medicijnen.
De nieren van mijn pup werkten voor minder dan 25%. Hem hebben we vorige week op de leeftijd van 5,5 maand in laten slapen. :'(

Ik hoop voor jou dat je hond nog een lang en fijn leven bij jullie heeft.
Door tieneke
Wat een rot nieuws :'(
Ik hoop echt dat Beau redelijk goed opknapt,zeker nu je er vroeg bij bent.
We gaan maar uit van de positieve kant he? ;)
Sterkte en een knuf voor Beau :-*
Door Ivonne
ach wat ontzettend sneu weer.....

Ik hoop dat je de goede weg vind om het Beau zo fijn mogelijk te maken, ik heb geen idee welke middelen daarbij kunnen helpen, maar ik ben wel van mening dat pijn niet hoeft...... en als dat dan betekend dat je middelen moet gebruiken die niet zo goed zijn dan moet dat maar.... kwaliteit van leven gaat in mijn ogen voor kwantiteit.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door