Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Nou, ik ben net terug en nog niets wijzer.
Mijn DA wil Beau echt even goed door de molen halen, omdat de symptomen meer dan alleen nierproblemen kunnen zijn. Omdat wij vaak naar Frankrijk gaan, is babesiosis of Leishmania ook een optie, maar ook Ziekte van Cushing, of een tumor.........maar ook een "onschuldige" bacterie oid...

Hij moet dus vanmiddag terug, dan nemen ze bloed af voor diverse testen en worden er foto's van zijn buik en lever gemaakt.

Overigens was het urinemonster in orde: geen glucose, geen bloed.
Om 13:15 moet Beau dus terug, ik kan dan om 16:00 uur bellen wanneer ik hem kan halen.
Nog ff duimen dus, please!!

Ppffff....... :(...dit wordt een lange dag...... :-\
Door gonny
tjeetje dit word zeker een lange dag voor je!!! maar wel fijn dat de da Beau echt grondig na gaat kijken! ;)
ik blijf gewoon doorduimen!! sterkte!!! :-*
Door Lizzy
Peet schreef: Nou, ik ben net terug en nog niets wijzer.
Mijn DA wil Beau echt even goed door de molen halen, omdat de symptomen meer dan alleen nierproblemen kunnen zijn. Omdat wij vaak naar Frankrijk gaan, is babesiosis of Leishmania ook een optie, maar ook Ziekte van Cushing, of een tumor.........maar ook een "onschuldige" bacterie oid...

Hij moet dus vanmiddag terug, dan nemen ze bloed af voor diverse testen en worden er foto's van zijn buik en lever gemaakt.

Overigens was het urinemonster in orde: geen glucose, geen bloed.
Om 13:15 moet Beau dus terug, ik kan dan om 16:00 uur bellen wanneer ik hem kan halen.

Pfff, sterkte..... Ik zal vandaag absoluut voor je blijven duimen natuurlijk. En aan je denken!
Door Binno
Peet schreef: Om 13:15 moet Beau dus terug, ik kan dan om 16:00 uur bellen wanneer ik hem kan halen.

:-\ Niet leuk, maar wel goed dat Beau helemaal onderzocht wordt.
We blijven zeker duimen voor jullie! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door