Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1976421
Nynke F schreef: He jakkes Carole  :-X :-X   ik hoop dat duidelijk wordt wat het is, zodat er doelgericht iets aan gedaan kan worden !! Hoe oud is Fjurdy ??
Fjurdy wordt in augustus 10, maar dat is voor een TT nog niet echt oud.
#1980572
Ik ben net terug van de DA. Fjurdy is helemaal nagekeken. Bloed is goed, hart en longen zijn goed. Heupen en rug was ook niets mis mee totdat hij bij de ellebogen kwam. Dit deed dus behoorlijk zeer. Maarten voelde ook verdikkingen bij zijn ellebogen.
Foto's gemaakt, en hij blijkt dus beginnende arthrose te hebben aan allebei zijn ellebogen. Hij heeft nu cortaphen meegekregen voor 10 dagen, kijken of dit verschil maakt.
Ik ben er niet zo happy mee maar wil toch dat Fjurdy wat makkelijker en soepeler loopt en weer beter op zijn poten blijft staan.

Ook meteen bloed af laten nemen voor zijn schildklier, gaat vandaag richting Jean Dodds in Amerika.

Nu meen ik me te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat schildklierproblemen ook voor gewrichtsproblemen kan zorgen. Ik kan het alleen nergens meer gevonden krijgen wat ze allemaal nog meer hierdoor kunnen krijgen.

Ben over het algemeen niet echt blij met de uitslag, maar weet nu iig wat het is.
Door sella
#1980629
Hmm schildklier kan voor een heleboel dingen zorgen qua ontregelen.

Google maar eens voor de mens op traag werkende schildklier.

Een paar die in het oog springen zijn gewrichtspijnen, spierpijn, peesaanchechtignspijnen.
Moe, misselijk somber slechte eetlust.
Gaat hij nog slechter werken, duizelig, problemen met slikken, wazig zien, heel nare huidklachten, kaalheid


Knuffel voor je ventje, ik zou idd iemand zoeken om mee te bestellen voor corta rx, ik weet dat Karin het wel gebruikt en ik dacht Angelique ook

Beterschap voor je knappe vent.
#1982803
De medicijnen slaan goed aan bij Fjurdy, hij is al een stuk vrolijker, rent achter de eenden aan in het park en staat weer sneller op dan voorheen. Nu zorgen dat ik andere dingen in huis heb als de medicijnen op zijn. Ga toch liever op de homeopathische tour dan dat ik hem cortaphen blijf geven.
#1982820
tt-tjes schreef: De medicijnen slaan goed aan bij Fjurdy, hij is al een stuk vrolijker, rent achter de eenden aan in het park en staat weer sneller op dan voorheen. Nu zorgen dat ik andere dingen in huis heb als de medicijnen op zijn. Ga toch liever op de homeopathische tour dan dat ik hem cortaphen blijf geven.
Fijn dat het in ieder geval werkt!
#1984637
tt-tjes schreef: De medicijnen slaan goed aan bij Fjurdy, hij is al een stuk vrolijker, rent achter de eenden aan in het park en staat weer sneller op dan voorheen. Nu zorgen dat ik andere dingen in huis heb als de medicijnen op zijn. Ga toch liever op de homeopathische tour dan dat ik hem cortaphen blijf geven.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Best een pittig middel, Cortaphen. Daar zit ook dexamethason in. Dus lastig, waardoor voelt hij zich nu beter door de pred of door de pijnstilling of beide?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door