Het valt mij ook rauw op m'n dak, want tot zaterdag was er niets aan de hand, alhoewel, ik kon niets merken. Als ik de DA mag geloven heeft qyan zich al een tijdje heel groot gehouden en toch al met aardig wat pijn gelopen.
zaterdag was ie in die poot wel wat stijf, maar hij had vrijdag nog lekker lopen dollen en rennen, dus dacht in eerste instantie knieband verrekt, spier verrekt.
Zondag leek het weer te gaan en maandag zakte hij een paar keer door die poot heen, dus naar da gereden.
dinsdag eerst vooronderzoek, waarna ze eerst weer wilde beweren dat er niets met die poot was. Waren een paar stagaires bij en die zagen het dus wel!
nou ja, de rest staat hierboven.
Hij staat nu idd op metacam, dus of de DAP en de Bach enig effect zullen hebben ???
crutz schreef: JEz*s Wen,
teneerste zat je gevoel dus gewoon goed (ken dat, helaas, bij de vergiftiging van Amor dacht de (plaatsvervangend) DA aan epileptie, terwijl ik gelijk wist dat t een vergiftiging was, hij heeft hem dus in eerste instantie voor de epileptie behandeld, gelukkig weet ik inmiddels (door verder onderzoek) dat zelfs als hij gelijk goed behandeld was t niet uitgemaakt had en dat hij door de gekozen behandeling (valium) toch een soort van verdoofd is geraakt en hopelijk minder heeft hoeven vechten/knokken)
ten2de, schrik ik behoorlijk van dit bericht, juist omdat ht alweer sinds een tijd (sinds mei dus) zo goed ging en dat je al weer lekker aan t trainen was
denk je er aan dat hij vorig jaar met oud&nieuw dus ook onder de pijnstillers zat waardoor de bach ed. minder werkten (ff los van dit onderwerp)
anders misschien een idee om hem bv mee te nemen naar een plaats waar minder (tot geen) vuurwerk afgestoken wordt
STERKTE