Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Zielig hoor, ze zijn er zo gevoelig voor. Hier komt hij gewoon niet op de bank geen traplopen, vind het al eng als iemand hem zomaar even oppakt om hem te knuffelen je weet maar nooit.

Maar hoop dat hij snel weer goed op de been is, en ben erg benieuwd of de lodewijk snel kunnen helpen.
Door Loti
Heel veel sterkte en beterschap voor Lodewijk gewenst.
Zo te lezen gaat het wat beter met hem. Ik heb ook een "herniateckel" en ze is 2 keer na een verlamming van de achterhand heel goed opgeknapt met injecties, absolute benchrust en fysiotherapie.
Hallo allemaal,

Dr Aharon heeft geen wervels gevonden die verkeerd stonden, waar de verlamming ineens vandaan komt is dus een beetje een raadsel!

Nu 2 weken bench rust, alleen 7 keer eruit om te plassen. Heb een walkabout broekje gekregen: wat een uitvinding!
En de komende 2 weken prednisolon....nu maar hopen hopen hopen!
Door cj
Fijn dat er geen verschoven wervels zijn, maar waar komt het dan vandaan.....
Toevallig wilde ik je mailen, want had op internet ook dit broekje gevonden (speciaal4dogs).
Sterkte!
Saskia
Door miik
Misscchien is het een idee om hem ook wat laxerends erbij te geven, zodat de ontlasting makkelijker komt, en hij niet zo hoeft te persen. Ik zou dat even met je dierenarts overleggen. Sterkte !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door