Toen Tootje de patella aan haar andere pootje kreeg is er inderdaad gekeken naar beide pootjes ! Het pootje waar ze aan geopereerd is was duidelijk veel erger (toen) als het pootje van nu !
Er was hoop dat ze van dit pootje misschien nooit last zou gaan krijgen !
Maar ja...misschien is en blijft misschien en dat misschien is nu toch naar de verkeerde kant uit gaan pakken !
Ik was er al bang voor hoor dat het wéér patella zou zijn !
Tootje is eigenlijk een X Maltezer ! We hebben haar toen der tijd gewoon bij iemand gekocht die zich uitgaf voor fokker ! Ja toen der tijd namen we het allemaal nog niet zo nauw

We waren al wel volop bezig met kvv , maar van echte fokkers en broodfokkers hadden wij toen der tijd nog geen brood gegeten!
( Die laatste wel van ons

:-\)
Ik heb hier pas de ernst van de foute fokkers in leren zien...maar ja...toen was ze er al een tijdje !!
Toby's halfzusje Jessy (onze oudste X Maltezer) ging ook voor Maltezer door...maar ik heb vaak meer het idee dat ik een mini ijsbeertje in huis heb lopen ! Ze is drie keer zo groot als dat ze hoort te zijn ! Heb je wel drie keer meer om mee te kroelen en ze is ook onwijs lief hoor !

Zij heeft gelukkig geen gekke dingen op medisch gebied ! Nu achteraf gezien is dat misschien wel puur geluk !
Ik ben bang dat Tootje de eerste gradatie al voorbij is...het is een kleine week geleden begonnen en sindsdien heb ik haar pootje al regelmatig goed moeten wrijven !
Tootje heeft ook de pech dat het een behoorlijk bewegelijk krengetje is . Ze springt heel graag op de bank om dan gelijk ook maar door te stuiven naar de rugleuning zodat ze daar kan gaan slapen... Ze heeft één plekkie waar ze heel graag ligt en achter die bank hebben we al een stapeltje tuinstoelkussens neer gelegd omdat ze zo nu en dan zó ligt te knikkebollen dat ze van de leuning mieterd !
Ze kan nooit eens lekker rustig doen...alles moet op een hele onbehouwen manier en dat werkt natuurlijk ook niet echt in het voordeel !
Maar probeer zo'n beestje maar eens wijs te maken dat ze rustig moet doen..We zeggen het wel vaak tegen haar..maar dat is ze zo weer vergeten !
Nou we gaan ons nu dus toch maar voorbereiden op een bezoek aan de dierenarts en ik ben bang dat ze niet onder een operatie uit komt !
Het is wat hoor met het pootje van Tootje